crynos Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Heisann! Jeg har ved en feil blitt plassert på en skole jeg ikke har søkt på i oslo, men er NR 3 på venteliste etter andre inntaket. jeg lurte på om noen her vet om jeg har en mulighet på å komme inn på ønsket skole? jeg har et betraktelig høyere snitt enn klasse "kammeratene" mine, og føler meg som Albert Einstein i timen sammelignet med resten. Skolen jeg venter på svar fra er Foss Realfag. Tusen takk, Hilsen B Endret 17. august 2009 av crynos Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fikk du ikke plass i dag (1. skoledag), og har ringt skolen og fått bekreftet at de ikke har noen ledige plasser er nok sjangsene, desverre, små. : ( MEn det er fortsatt en teoretisk mulighet til 31. August! Lenke til kommentar
crynos Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Fikk du ikke plass i dag (1. skoledag), og har ringt skolen og fått bekreftet at de ikke har noen ledige plasser er nok sjangsene, desverre, små. : ( MEn det er fortsatt en teoretisk mulighet til 31. August! jeg ringte skolen og de sa at de ville kontakte elever fra tidligst onsdag. det jeg egnetlig lurer på er om nr tre er et nummer som gir meg en mulig, om det er tre elever som ikke har startet av forskjellige grunder Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Du har nok god sjangs for og komme inn da vil jeg tro Er alltid noen som slutter og de 2 forran deg kan jo han funnet noe annet og gjøre så de ikke vil ha plassen lengre. Har du hørt noe enda? Endret 19. august 2009 av Rhyth Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Husker så utrolig godt når jeg kom inn der jeg ville. Jeg sto på 52 plass etter første inntak. Deretter sto jeg på 8 eller 12 plass etter andre inntak. Å tro meg, jeg komm inn. Hva som gjore det var nok flaks med at det ble ledig. Men jeg ringte også til skolen 5-6 ganger til dagen for å få oppdateringer om hvor jeg sto på ventelisten ol. Ringte å maste på rektor og avdelingsledere om hvorfor de ikke kunne lage en liten plass til meg. Jeg tror også dette spillte gjerne inn en liten rolle, men det får jeg aldri svar på Etter andre skoledag ble jeg oppringt og ble tilbudt plass. Utrolig. Så hva er mitt råd til deg? MAS på skolen om plass. Jeg er kjent av skolens administrasjon for alt maset jeg gjorde får å komme i. Endret 21. august 2009 av eddielie30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå