IvanUsh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei! Da har jeg bestilt meg et sett fra en norsk side til 129 kr. Men det kom en spesiel dirk inn i kompletten. JEg tror at den er for spesiele låser elr no. Den ser slik ut. Den er får bølgeteog bred for å komm inn i vanlig sylinder lås elr ka det heter. Uansett plz svar! Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bruk en murstein. Det enkleste er ofte det beste. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det heter ei rake. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nja, har sett og brukt noen sånne kitt selv, det er sannsynlig at den er for bruk til noen eldre låser og eller visse typer for spesiallåser. Det kan være morsomt å dirke opp låser på hobbybasis, hadde selv muligheten til dette når jeg jobbet en periode på renholdsverket Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Huff, jeg kunne solgt ham en murstein til 10 kr. Så hadde han sluppet og kjøpe en bitteliten rake. Og han kan bruke mursteinen som dørstopper, holde bøker på plass eller som pynt i stua. Og den varer lenge og tåler en støyt. Endret 17. august 2009 av RobinTX Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er som robbern sier en rake, og slike brukes til helt vanlige låser, men din ser derimot litt for bred ut til å bli brukt på vanlige hengelåser og er sikkert ment for en større lås. Kanskje huslås? Lenke til kommentar
IvanUsh Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Den er nok for slike typer lås: Uansett takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå