Tehjoran Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heldig gris :!: Er lei av at jenter bare knuller meg og stikker. Blir alltid play'a Hehe, men som sagt så likte vi hverandre ganske godt Lenke til kommentar
Bjorn94e Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Heldig gris :!: Er lei av at jenter bare knuller meg og stikker. Blir alltid play'a ÅNEI! det er jo helt forferdelig, sant... ? :thumbdown:damn -.- Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nå Bjorn94e, har det blitt no på deg? Eller droppet du det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Halloen dere!Jeg er en gutt på 15 år som for en stund siden lekte en lek med en venninne av meg der vi skulle komme nærmere og nærmere kjønnsområdene til den andre sa stopp (utenpå klærne). Hun fikk stryke meg over penis, og jeg fikk strøket henne over fitte og fikk hånden min under behåen hennes, men så måtte hun gå hjem da :/ Kan du forklare denne leken litt nærmere? Lenke til kommentar
SVeloce Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hun fikk stryke meg over penis, og jeg fikk strøket henne over fitte og fikk hånden min under behåen hennes.. ''men så måtte hun gå hjem da :/'' Hysterisk festlig klokken 03.29 om natten Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hun fikk stryke meg over penis, og jeg fikk strøket henne over fitte og fikk hånden min under behåen hennes.. ''men så måtte hun gå hjem da :/'' Hysterisk festlig klokken 03.29 om natten det var helt fantastisk lesing ja! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Heldig gris :!: Er lei av at jenter bare knuller meg og stikker. Blir alltid play'a Ja, fysjameg. Det er skikkelig fælt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jenter knuller da ikke? De blir knulla! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jenter knuller da ikke? De blir knulla! WORD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg