Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ha sex med venninne, hvordan gå frem?


Bjorn94e

Anbefalte innlegg

Halloen dere!

Jeg er en gutt på 15 år som for en stund siden lekte en lek med en venninne av meg der vi skulle komme nærmere og nærmere kjønnsområdene til den andre sa stopp (utenpå klærne). Hun fikk stryke meg over penis, og jeg fikk strøket henne over fitte og fikk hånden min under behåen hennes, men så måtte hun gå hjem da :/

 

Men nå har jeg veldig lyst å bli pulevenn med henne.... noen tips til kordan jeg skal gå frem og/ eller tegn jeg skal se etter om hun vil det samme...???

 

Ps. vet jeg er under seksuale lavalder og ikke snakk om at det kan ødelegge vennskapet-- blablabla...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bare spørre henne. Det er alt du kan gjøre. Da jeg var yngre på din alder så hadde jeg også en knullevenn omtrentlig like gammel, bare at hun var tremenningen min. Men det var utrolig lærerikt, den erfaringen jeg fikk med meg senere er helt uvurderlig.

 

Bare spør henne rett ut. Men vær forståelig og forsiktig når du går frem.

Lenke til kommentar

Neste gang dere møtes, kan du spørre om dere skal "leke" den leken igjen. Om hun da sier ja så kan dere holde på litt. Merker du at hun blir kåt av det kan du jo prøve å hinte til sex eller lignende. Kanskje bare starte lett med å fingre henne. Ikke gå rett på sak. Kan hende hun blir litt sur på deg. :)

Lykke til! :D

 

Btw, takk for tipset om den leken.. skal prøve den med en vennine som jeg holder litt på med :)

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Neste gang dere møtes, kan du spørre om dere skal "leke" den leken igjen. Om hun da sier ja så kan dere holde på litt. Merker du at hun blir kåt av det kan du jo prøve å hinte til sex eller lignende. Kanskje bare starte lett med å fingre henne. Ikke gå rett på sak. Kan hende hun blir litt sur på deg. :)

Lykke til! :D

 

Btw, takk for tipset om den leken.. skal prøve den med en vennine som jeg holder litt på med :)

 

 

 

Takk for svar :D

Husk å oppdatere meg på kordan det går da :p ?

Lenke til kommentar
Neste gang dere møtes, kan du spørre om dere skal "leke" den leken igjen. Om hun da sier ja så kan dere holde på litt. Merker du at hun blir kåt av det kan du jo prøve å hinte til sex eller lignende. Kanskje bare starte lett med å fingre henne. Ikke gå rett på sak. Kan hende hun blir litt sur på deg. :)

Lykke til! :D

 

Btw, takk for tipset om den leken.. skal prøve den med en vennine som jeg holder litt på med :)

 

 

 

Takk for svar :D

Husk å oppdatere meg på kordan det går da :p ?

Viss du har lyst.. Men du er trådstarter, og tror nok flere brukere som leser denne tråden og er intressert i hvordan det går, vil nok at du skal legge ut en oppdatering hvordan det gikk med deg.. :)

Men nå kan jeg da ikke ta den leken på en uke ca. pga. vennina mi har mensen :p

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe, vi likte hverandre egn ganske godt begge to.

Er vell egn ikke mer detaljer. Bare at faren hennes var hjemme, og han skulle ta en lur så vi begynte å kline ganske rått, så gikk vi ned på rommet hennes. Hun dyttet meg på senga og begynte å suge meg også etter det begynte jeg å slikke hu.. så spurte hun om jeg hadde med kondom, og heldigvis hadde jeg da det. og da hadde vi sex :)

 

Men Kanskje du burde snakke med henne om det? si at du er intressert i hu, si hva du føler osv.. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...