kire Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Her kommer (enda) et nybegynnerspørsmål fra meg: Jeg har bestilt et "S-478 Intel 845PE ATX Audio LAN Firewire S-ATA Raid" hovedkort og en "Pentium 4 S-478 2.8GHz 533MHz 512K Boxed" som forhåpentligvis kommer i morgen. Men da har jeg selvfølgelig et spørsmål. Må jeg stille på noe som helst? På hovedkortet eller i BIOS? Eller er det bare "plug and play"? HJELP! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Ingen? Er nok ingen jumpere du må flytte på nei, og hovedkortet finner nok ut hvilken prosessor du har. Du får bygge det sammen og se da vet du Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det som er kjekt og greiest å gjøre er å se igjennom manualen som følger med til hovedkortet. Mest sannsynelig trenger du ikke å gjøre noe i form av jumpere i sammenheng med CPU. Men det er alltid greit å lese manualen så du ikke går glipp av noe. Er du i tvil om noe i manualen så spør på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå