Madag Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har nettopp truffet en jente som bor 4 timer unna med tog, jeg var hos henne denne helgen og hadde det helt utrolig sammen med henne. Jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt, men siden vi bor litt langt unna hverandre kommer vi jo ikke til å se hverandre hver dag. Jeg elsker henne ubeskrivelig mye og vil at vi skal være sammen, men hvordan effekt har langdistanse forhold på en? Mvh Gutt 17. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Virka noe tidlig å elske henne når du sier at du nettopp har truffet henne. 4 timer er mye, men kan funke. Riktignok er ikke oddsen helt på deres side. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Men hva er vel kjærligheten uten hinder? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Men hva er vel kjærligheten uten hinder? Mye mer behagelig. Lenke til kommentar
Madag Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Vet det er litt tidlig å elske noen etter bare 3 uker Men hun gjør meg bare så glad hver gang vi prater sammen, så jeg så ingen grunn til å Ikke si at jeg elsker henne. Jeg har lest litt rundt på forumene og sett at andre også har langdistanse forhold, hørt mye positivt og noe negativt med det, men jeg får vel bare prøve å holde ut og se hvordan det går i fremtiden Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 4 timer er da ingenting! Jeg har Levd på andre siden av kloden i 7 mnd nå, 2 mnd igjen og jeg og kjæresten min elsker hverandre enda, man må bare jobbe for det. Ingen av følelsene har blitt mindre, de har bare blitt forsterket! Lenke til kommentar
Madag Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Ja ok, det er det jeg også sier til meg selv at 4 timer ikke er noe Bra å høre at noen kan få det til.. gir meg mye håp! Takk Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Men hva er vel kjærligheten uten hinder? Mye mer behagelig. Haha! Langdistanseforhold funker ikke i lengden. Sånn er det bare. For at et langdistanseforhold skal funke, så må dere flytte sammen/nærmere til slutt. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Søskenbarnet mitt bor i finnmark mens dama bor i Ålesund. De har vært i lag i over 1 år! Forholdet fungerer bra, men så besøker de hverandre ofte, og ferierer i lag. Facebook, MSN, webcam etc. hjelper nok også. Endret 20. august 2009 av stonhans Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg vil si at det å begynne med langdistanse forhold er vanskelig, men selvfølgelig noen som er laga for det.. Jeg har både vært i militæret i 1 år og kjæresten min var og rett etter studerte på Bali i over 3 mnd, så avstand har vi måtte klare. Det har vært vanskelig, men jeg synes vi har blitt sterkere av det. Vi har nå over 4 år sammen, så var ganske stabile før avstanden kom EDIT; HVILKEN HVILKEN HVILKEN!!!! Ikke hvordan! GOSJHHHHH! Endret 20. august 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Altså, det kan både ha positiv og negativ effekt, alt etter hvilken instilling man har til forholdet i utgangspunktet. Om en virkelig ønsker å prøve, og virkelig går inn for det, så burde det gå bra, ellers kan det nok gå ad dundas. Selv var jeg i et slik forhold med min kjæreste tidligere, og det handlet mye om å satse alt, og virkelig gå inn for det, eller nytter det ikke. For oss hadde det positiv effekt til slutt, for det styrket oss veldig, men det er ikke nødvendigvis slik at det er sånn for andre. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har nettopp truffet en jente som bor 4 timer unna med tog, jeg var hos henne denne helgen og hadde det helt utrolig sammen med henne.Jeg føler at jeg kan snakke med henne om alt, men siden vi bor litt langt unna hverandre kommer vi jo ikke til å se hverandre hver dag. Jeg elsker henne ubeskrivelig mye og vil at vi skal være sammen, men hvordan effekt har langdistanse forhold på en? Mvh Gutt 17. Tror dette varierer veldig. Jeg har en kompis som har reist verden rundt, og etter det har dama hans studert 1 år i utlandet. De er fortsatt sammen og lykkelige. Mens jeg dro til militæret, da skar forholdet med dama mi seg rimelig kjapt. Har egentlig ikke noe godt svar å gi deg, du må bare prøve og se hvordan det går. Du kan jo besøke henne i helgene og feriene da vet du, og hun kan besøke deg 4 timer togtur er jo overkommelig distanse Lenke til kommentar
Madag Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Takk for alle svar Jeg tror dette forholdet kan fungere ganske bra vi prater på msn, SMS og ser hverandre på web cam hver eneste dag. Det er jo så klart utrolig kjipt at hun bor litt langt unna, men i helger og ferier er det ikke noe problem å dra til hverandre... som sagt tidligere og man kan jo se på det som en slags test om forholdet holder gjennom alle mulig hinder, og siden man ikke treffer hverandre hver dag så er det helt utrolig når man ser hverandre igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå