gnaling94 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Bilde nr. 1 Bilde nr. 2 Bilde nr. 3 Bilde nr. 4 Endret 17. august 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
LudvigH Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Flotte bilder gnaling La merke til at bilde nr 2 er litt utbrent, men det er bare flisespikkeri Endret 17. august 2009 av LudvigH Lenke til kommentar
boos Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Bra dette. Hvilket objektiv har du brukt? boos Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Bra dette. Hvilket objektiv har du brukt? boos SIGMA DC 17-70 mm 1:2.8-4.5 MACRO HSM. Det objektivet jeg kjøpte med kameraet, som er Nikon D300 Endret 18. august 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fine motiver, og bra komponert. Disse bildene er mer interessante enn majoriteten av rustbildene jeg har sett. Jeg er imidlertid litt usikker på om jeg synes den tynne dybdeskarpheten passer helt her. Rust synes jeg gjør seg best sylskarpt, og da kunne det kanskje vært en fordel å blende litt ned - om du hadde muligheten, vel å merke. Men det er jo en smakssak. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fine motiver, og bra komponert. Disse bildene er mer interessante enn majoriteten av rustbildene jeg har sett. Jeg er imidlertid litt usikker på om jeg synes den tynne dybdeskarpheten passer helt her. Rust synes jeg gjør seg best sylskarpt, og da kunne det kanskje vært en fordel å blende litt ned - om du hadde muligheten, vel å merke. Men det er jo en smakssak. Takk for tilbakemelding og råd! Betyr mye for en som kanskje ikke er så altfor erfaren, i motsetning til veldig mange her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå