muummi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Heisann noen som kan si meg hva ^^ betyr? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hevede øyenbryn, minner om denne Lenke til kommentar
muummi Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Altså noe som er artig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nå måtte jeg holde meg i tøylene for og ikke bli bannet, for hetsing av andre forumbrukere Lenke til kommentar
madompa Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er vel i grunn en forkortelse av ^^, som gir litt mer billedlig mening Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er også kjennt som en "asiatisk smiley" da denne, og variasjoner av denne som regel brukes mer i asia enn våre smileys. Den stammer vel mest fra anime, siden øynene på smilende tegneseriefigurer ofte tegnes slik, ihvertfall blant de mer "tegneserieaktige" animene. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå