Gå til innhold

[Løst]Kjøpe ny TV, 46-50", maks 12.000kr

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe en ny TV. Helst Sony eller Samsung, men det kan også være andre merker. Vil ha 46" eller mer og den kan koste opptil 12.000 kr.

TV-en må også være Full HD.

Noen som har tips til en TV som passer til disse kriteriene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal kjøpe en ny TV. Helst Sony eller Samsung, men det kan også være andre merker. Vil ha 46" eller mer og den kan koste opptil 12.000 kr.

TV-en må også være Full HD.

Noen som har tips til en TV som passer til disse kriteriene?

KDL46V5500!

Fikk vel 5 i lyd og bilde eller noe.. Får den for rundt 11-12000 kr på nettet. Kjøpte selv min gjennom jobb, og fikk den for 8400kr inkl frakt!:D

En rå og nydelig tv! Aldri feil med sony tvene heller:D

Lenke til kommentar
Mitt klare valg i 50 tommer (knallskjerm)

http://www.netonnet.no/index.asp?tracker=p...&iid=119978

Har du prøvd den med spill? Har den noe innebygget som gjør at den forhindrer innbrenning ved f.eks spilling? (Har hørt dette med at det er en tek. som forflytter pixlene noen hakk av og til.)

Ja jeg har spilt mye på denne, jeg byttet ut min LG PG6000 mot denne og den er utrolig bra. Jeg har også en Pioneer KRP-500A 50 i kjellerstuen og jeg syntes ikke denne står noe tilbake. Den har et program som flytter bilde anvert min for å minske innbrenning selv om dette slett ikke er noe problem med denne skjermen.. Den har også innbygget hvitvask program for å fjerne innbrenning men som skrevet det er ikke noe problem jeg har surfet i 6 timer uten at jeg har fått IR (midletidlig innbrenning) en gang..

Lenke til kommentar
Mitt klare valg i 50 tommer (knallskjerm)

http://www.netonnet.no/index.asp?tracker=p...&iid=119978

Har du prøvd den med spill? Har den noe innebygget som gjør at den forhindrer innbrenning ved f.eks spilling? (Har hørt dette med at det er en tek. som forflytter pixlene noen hakk av og til.)

Ja jeg har spilt mye på denne, jeg byttet ut min LG PG6000 mot denne og den er utrolig bra. Jeg har også en Pioneer KRP-500A 50 i kjellerstuen og jeg syntes ikke denne står noe tilbake. Den har et program som flytter bilde anvert min for å minske innbrenning selv om dette slett ikke er noe problem med denne skjermen.. Den har også innbygget hvitvask program for å fjerne innbrenning men som skrevet det er ikke noe problem jeg har surfet i 6 timer uten at jeg har fått IR (midletidlig innbrenning) en gang..

Høres veldig bra ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...