Michael78 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har en 1997 Mercedes S-klasse som sentrallåsen plutselig sluttet å fungere på. Denne drives med vakuum, sjekket PSE-pumpen i dag og det er liv i den. Mistenker derfor en lekkasje i en slange eller kobling, men tenker at det vil være fornuftig å forsøke og lokalisere feilen litt mer før jeg peller fra hverandre hele bilen Noen som har prøvd seg på tilsvarende operasjon og har noen gode tips å komme med? Lurer også på om noen vet om butikker som har manometer som funker til denne jobben (siden jeg skal måle vakuum trenger jeg et med både positiv og negativ skala). Har kikket på Biltema og Clas Ohlson uten å finne noe brukendes... Mvh Michael Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Lurer også på om noen vet om butikker som har manometer som funker til denne jobben (siden jeg skal måle vakuum trenger jeg et med både positiv og negativ skala). Har kikket på Biltema og Clas Ohlson uten å finne noe brukendes... Økonomideler artikkelnr HF683840 på side HY-1230 skulle vel passe (måleområde: fra minus 1 til 0 bar) Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 I golfen min som også driver sentrallåsen med vakum testet jeg å ta av slangen fra pumpen og blåse "manuelt" Det var ganske tungt men det var mulig å låse og låse opp dørene. Du kan jo prøve, om det er mulig å komme til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå