treningsnarkoman Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei folkens! Jeg har lyst til å importere og selge litt. Men jeg har lyst til å starte litt smått, og se hvordan det går! Jeg har tidligere importert mye, og vet jo hvordan dette går.. Men jeg trenger tips og inspirasjon til hva jeg skal kjøpe, og hva som er populært blant forbrukerne selvfølgelig. På forhånd takk! Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 har man lov til det helt uten videre? Lenke til kommentar
arbetti Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 sjekk alibaba.com fantastisk side Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har kanskje tenkt å importere litt mote og helse produkter. Som f. eks parfyme elns? Hva trur dere om markedet her? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sitter noen med gode ideer til hva som er lønnsomt, tror jeg ikke de gir det fra seg gratis. Ville du gjort det kanskje? : ) Lenke til kommentar
investor Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 apegryn: Skulle til å si det samme, hadde jeg hatt noen import ideer som ville gjort meg rik(rikere) hadde jeg holdt kjeft. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 De fleste varer som ikke produserers her i Norge er "lønnsome" å importere. Det store spørsmålet er vel hvor lønnsomt man selv klarer å gjøre det. Du sier du har importert mye tidligere. Har dette vært til eget forbruk eler videresalg? Hvordan ønsker du å distribuere varene? Via internett eller utsalgslokaler? Skal du selge til bedrifter eller privatpersoner? Hva slags mote er det du ønsker å importere? Hvilke segment sikter du deg inn på? Hvordan skal du nå ut til kundene? Ellers er vel ikke mote og parfyme det man bør satse på når man tenker på hvem man må konkurrere mot. Men om du klarer å finne din egen lille nisje så kan det jo være at du kan tjene deg noen kroner. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Klær kan man vel importere.Merkeklær som eksempelsvis lacoste (ekte IKKE fake)som produseres i Vietnam koster snøtt nok halvparten av hva det koster her til lands. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 men klær? du må jo betale 25% mva OG 25% i toll må du ikke det da? jeg sier, finn en nisje, jeg skal til å begynne med import selv, og det er et produkt som ikke finnes i norge fra før. hvordan man skal prise seg er et vanskelig spørsmål også. er du for billig, vil folk tro du selger ting som går istykker på dag to. bra eksempel er biltema som solgte dobbelt så mye av et malesett etter at de satte opp prisen fra 29 til 39kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå