Gå til innhold

[Løst]Hvilket merke er best: Sony eller Samsung?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny LCD-TV nå, men er usikker på hva slags merke som har best bildekvalitet til bruk på bl. a. TV, film og Playstation. Har vært og spurt i mange forretninger, men fant ut at det var en tabbe. Alle mente det stikk motsatte i hver butikk om hva som var best mellom Sony eller Samsung. :hrm:

Tenkte på en størrelse mellom 37-42" forresten. Noen som kan hjelpe med et lite råd? Litt erfaring kanskje?... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, for et spørsmål :)

Samsung har 100% pixelgaranti!

(La krigen begynne)

Ved Sony tvene er det aldri noe feil med. Er noe med 0,01 promille eller noe:)

Kjøpte meg nettopp Sony selv istedet for Samsung:D

Promille?! Javel...? :p

Lenke til kommentar

Samsung har flere feil på sine tv-er enn Sony... I det minste har de hatt det frem til nå.

LG er et meget godt alternativ og et merke som trolig vil bli mer og mer kjent for hvert år som går. De har høyere salg på sine PQ modeller i år enn de hadde på sine PG modeller i fjor.

LG har forstått at billige tv-er faktisk kan se pene ut og dette scorer de stort på selv om Sony og Samsung er hakket vassere når det kommer til billedkvalitet.

Endret av LORD G10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Selv liker jeg best Sony. Det avhenger selvsagt av hvilke modeller man setter opp mot hverandre, men jeg føler at det er større feilprosent på samsung sine modeller. Sony er, i alle fall hos oss, kanskje det merke der vi får minst klager på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...