mari-jenta Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Saken er den at jeg skulle bestille noen plakater fra allposters.com, men jeg får mail om at de ikke har fått bekreftet betaling, og at det mest sannsynlig skyldes at jeg har skrevet inn noe feil under "credit card information". Det står at jeg skal skrive inn "card number #". Dette antar jeg er de 16 tallene på forsiden. Så er det sikkerhetskoden, og det er vel de 3 sifferene som står etter bokstavene på baksiden av kortet. Etterpå er det den datoen der det står "valid thru". Denne **/** Så står det at jeg skal skrive inn "name on card" - hva betyr det? Jeg tror det er her jeg kanskje bommer. Jeg har betalt med visa over nettet før, og har aldri hatt noen problemer. Noen tips om hva som er galt? Jeg har mer enn nok penger på kontoen. Jeg sendte en mail til allposters.com og lurte på hva jeg kanskje hadde skrevet galt, men mailen jeg fikk tilbake var til lite hjelp. Tusen takk til de som gidder å svare Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 "Name on card" Det blir vel ditt navn, hvis det er du som eier det korte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19873487 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Card number # = De 16 sifferne på kortet. Sikkerhetskoden = De 3 siste sifferne som står i signaturfeltet på kortet Name on card = Navnet som står under 'Card number' Valid thru = Utløpsdatoen på kortet. F.eks. 04 / 11 Endret 17. august 2009 av Slettet+19873487 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Der det står "Name on card" skal du skrive inn navnet på den som står som eier av kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå