Gå til innhold

Stråler i mørket (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MODERATORPOST: To innlegg som ville skapt krangel og ubehag er slettet. Ingen grunn til å bli gretne så tidlig i uka, prøv å holde dere saklige.

/moderator

KANSKJE på PC? Skuffende av Remedy å muligens svikte publikumet som hyllet dem endeløst for Max Payne-spillene.

Lenke til kommentar
Med denne smakebiten har Remedy virkelig stadfestet at de vil satse på å formidle sterk historie og atmosfære til spilleren, og de våpen og spillelementer vi har fått se virker lovende.

Det lover godt. Som stor Max Payne-fan ser eg fram til dette spelet. Historie og atmosfære er dei viktigaste elementene for min del.

Lenke til kommentar

Litt skuffet over at Remedy har gått fra å fokusere på å gjøre spillet på PC, til bare å kanskje gi ut spillet til PC-platformen. At Intel ikke fulgte opp med sponsorpenger og at Microsoft ser ut til å ville bruke spillet til å promotere Xbox360 er litt sørgelig. Remedy fikk da tross alt en stor del av fanbasen sin blant PC-spillere etter Max Payne-spillene. Men spillet så utrolig bra ut da. Og da snakker jeg ikke primørt om grafikken som selvsagt så svært overbevisende ut. Den visuelle stemningen og stilen virker å være utrolig god. Og fokus på historie i et slikt spill er et friskt pust i spillverdenen. Tror nok dette spillet kan være noe å glede seg til. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...