tormoddf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Remedy spritet opp den ellers tørre fagdagen i Köln med en imponerende presentasjon av Alan Wake. Les mer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 MODERATORPOST: To innlegg som ville skapt krangel og ubehag er slettet. Ingen grunn til å bli gretne så tidlig i uka, prøv å holde dere saklige. /moderator KANSKJE på PC? Skuffende av Remedy å muligens svikte publikumet som hyllet dem endeløst for Max Payne-spillene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Med denne smakebiten har Remedy virkelig stadfestet at de vil satse på å formidle sterk historie og atmosfære til spilleren, og de våpen og spillelementer vi har fått se virker lovende. Det lover godt. Som stor Max Payne-fan ser eg fram til dette spelet. Historie og atmosfære er dei viktigaste elementene for min del. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Litt skuffet over at Remedy har gått fra å fokusere på å gjøre spillet på PC, til bare å kanskje gi ut spillet til PC-platformen. At Intel ikke fulgte opp med sponsorpenger og at Microsoft ser ut til å ville bruke spillet til å promotere Xbox360 er litt sørgelig. Remedy fikk da tross alt en stor del av fanbasen sin blant PC-spillere etter Max Payne-spillene. Men spillet så utrolig bra ut da. Og da snakker jeg ikke primørt om grafikken som selvsagt så svært overbevisende ut. Den visuelle stemningen og stilen virker å være utrolig god. Og fokus på historie i et slikt spill er et friskt pust i spillverdenen. Tror nok dette spillet kan være noe å glede seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg