Gjest mann 27 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 hei jeg har midlt sagt et lite problemer når det kommer til å løse oppgaver!! Jeg sliter med at jeg blir veldig fort frustrert hvis jeg gjør en feil eller ikke får til oppgaven!! Det er slik at jeg nesten får sånn raseri annfall og begynner å slå meg i hodet! Jeg sliter med andre veldig med tålmodigheten, og når jeg blir såpass frustrert så gjør det ting bare enda vanskeligere og jeg klarer ikke å tenke klart og rolig!! Et godt ekesmpel er i dag, når jeg monterte opp min nye kontorstol;det viste seg at jeg hadde montert den opp litt feil og det rabla det nesten helt for meg, siden jeg ikke kunne fatte hva som var galt, men det var jo egentlig ikke noe vanskelig oppgave.Jeg bare blir alt for frustrert på meg selv og da blir til og med lette oppgaver litt vanskelige å løse, siden jeg ikke klarer å sette meg ned rolig å tenke!! Jeg har titals ganger sagt til meg selv at jeg skal lære å slappe av og være tålmodig, men hver eneste gang jeg får en ny oppgave som skal løses, så skjer det samme!! Jeg blir helt stressa oppi toppen og har rett og slett ikke noe tro på meg selv, noe som igjen fører til at jeg blir veldig frustrert!!(dette skjer kun når jeg er alene derimot, siden jeg ikke vill se ut som en idiot foran andre) Jeg vet ikke hva jeg kan gjøe for å fjerne dette problemet, kanskje en psykolog er greia!! Det er mulig det har en sammenheng med at jeg heller ikke er helt fornøyd med livssituasjonen min generelt!! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kanskje du skulle vurdere å lage en bruker her på forumet, siden du har så mange emner. Så kan folk se problemene dine i sammenheng og kanskje gi mer sammensatte svar. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Temperament og utålmodighet er det mange som har, er vel heller om du har liten tro på deg selv og ikke er fornøyd med livssituasjonen du må ta tak i siden du ikke skriver noe om det så er det jo ikke mye å si, noen har bare temperament andre har ikke fult så mye... men det går an å få en mer avslappet holdning til livet og det løser masse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå