aklla Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 jeg har den siste tiden sett masse blinkende prikker som går over ca 1-3 pixler på skjermen. det ser ut til at det kun gjelder enkelte farger, prikkene som blinker er stort sett grønne og røde. i dag har skjermen begynt å "hoppe" litt, hva er galt? har ingenting annet galt med pc`n, oppdaterte driver til skjermkortet nå, ingen endring. skjermkortet som driver å ta kvelden eller noen andre tips?? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sikker på at det ikke er slik magnetisme som er problemet? Har du en knapp som avmagnetiserer skjermen din? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skjer det hvis du bruker skjermen på en annen pc? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) er LDC det er snakk om, de blir vel ikke påvirket slik av magneter? uansett, har aldri vært en magnet i nærheten av skjermen... edit: ser ut til at det ble borte når jeg senket oppløsningen til 1024x768, men kommer tilbake ved full oppløsning igjen edit2: koblet til en annen pc, testet, ingenting galt, testet med den standard pc`n, ingenting galt... og nei, jeg har ikke festet/kommet borti en løs kabel, hadde en VGA-kabel koblet til skjermen fra før som jeg bare koblet inn i laptoppen... Endret 17. august 2009 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå