fgr Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Søk på cheese, dream, på google så får du opp noen overraskende undersøkelser. Nemlig at man sover bedre av å spise ost før sengetid, og i tillegg gir osten deg bra drømmer. Dette lukter innkjøp av ost! http://www.dailymail.co.uk/health/article-...ams-cheese.html http://brownswood.5.forumer.com/a/cheese-v..._post22787.html Oppdatering: Tester ut med et par skiver gräddost hver kveld 30min før leggetid. 1. natt: ingen drømmer. 2. natt: 2 sære drømmer! drøm 1: jeg var på besøk i en gang (altså ikke i en leilighet) i 4.etasje i ettelleranna bygg. jeg husker jeg måtte ta med meg et stykke rekkverk fra trappa hver gang jeg skulle ned og hente vann, aner ikke hvorfor. og jeg måtte bruke et STAG for å holde oppe hele bygget, kjørte staget igjennom alle etasjene opp til 4. etasje. plutselig satt det en katt på staget, den ble egentlig most inni taket, men den krabba ut helt uskadd. drøm 2: det her var bruddstykker fra en ny egendrømt episode med futurama :!: husker spesielt at teamet var et mørkt sted i verdensrommet, på en svart plate. plutselig ble fry forvandla til en lilje, eller en blomst av noe slag (lang og hvit, uten noen spesiell blomst på toppen). en normal reaksjon ville jo vært; "hæ hva skjer", men nei, fry sier: "hey! is there anyone that knows 'le vie est en rose' ?". da går amy wong mot fry og begynner å synge sangen og prøver å trylle fry tilbake. Endret 19. august 2009 av jagarock Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fett! Ost til kvelds i dag! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 kom over det her i et blad tror jeg.. tror det var FHM hvor de fortalte at det var en ost som kunne gi deg erotiske drømmer :!: Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Åja, det er der de kommer i fra Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 kom over det her i et blad tror jeg.. tror det var FHM hvor de fortalte at det var en ost som kunne gi deg erotiske drømmer :!: Kukost? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kan nok stemme det der. Eg et ost kvar einaste dag, og eg kan ikkje hugse å ha hatt ein negativ draum på mange år. Draumane er imidlertid aldri sære, men positive og av og til sånn halverotisk. Draumane er ofte ei "verkeleggjering" av dei ting eg vil, eller har lyst på til vanleg. Vaknar alltid og tenkjer "Faen, det var berre ein draum " Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Kan nok stemme det der. Eg et ost kvar einaste dag, og eg kan ikkje hugse å ha hatt ein negativ draum på mange år. Draumane er imidlertid aldri sære, men positive og av og til sånn halverotisk. Draumane er ofte ei "verkeleggjering" av dei ting eg vil, eller har lyst på til vanleg. Vaknar alltid og tenkjer "Faen, det var berre ein draum " så du vet hva slags ost som gir de erotiske drømmene! :!: er det bare vanlig gul ost? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Eg et Norvegia, Jarlsberg, Edamer og Gräddost. Har ikkje merka skilnad på dei sidan eg ikkje har tenkt over at det er samanheng mellom draumar og ost før no. Trur eg skal forske litt på det framover eg òg. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nå må man huske på at forskerne kan sie bra mye rart også da, men hadde jo vært digg om det er sant. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 hva skjer med at to brukere med KU som avatar poster rett etter hverandre Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 hva skjer med at to brukere med KU som avatar poster rett etter hverandre Det er ein viss samanheng mellom kyr og ost, so når du lagar ein tråd om ost er det jo klart den trekk til seg ekstra mange ku-fans. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette lukter innkjøp av ost! Ikke bruk ordet "lukt" og "ost" i samme setning. Please. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 jeg er nok en gang klar for å hive innpå et par skiver greddost. nå har jeg i tillegg drukket 8 øl, så vi får se hva morgendagen bringer av drømmeminner Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Spiste 4 knekke brød med norvegia hvitost, og jeg fikk en ganske syk drøm. Handlet om tyske hærer som invaderte nabolaget for å stjele klærene våres mens vi sov. Så kanskje det stemmer at ost gir rarer drømmer? EDIT: Jeg våknet også 3.30 så om man sover bedre av det tviler jeg på Endret 20. august 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå