Gå til innhold

Kritikk av nettbutikk, www.bilkabel.com

Anbefalte innlegg

Hei

Har drevet denne nettbutikken lenge nå, og har mottatt meget gode tips her i forumet om hva som bør gjøres, og hva som er bra, men er altså enda åpen for tips!

www.bilkabel.com er altså nettbutikken. Tar gjerne imot kritikk som går på design, utførelse, brukervennlighet, skrivefeil osv osv! :)

På forhånd takk :)

Mvh

Fredrik Sjølie

Endret av Stingah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er noe treig ja, men ikke SÅ treig. Driver å skal flytte den fra WEB10 til Proisp. Håper å få gjort det i natt :) Tar det når det ikke er noe aktivitet..

Er vel serveren sin skyld at den er så latterlig treg?

Serveren er latterlig treg ja. Er serveren sin feil.

Og hvorfor må jeg absolutt vite hva IP-adressen min er (hint, se på bunnen). Unødvendig.

Endret av iNeo
Lenke til kommentar

Skal bli bra å få flyttet den da ja!

Problemet har bare vært at jeg er litt usikker på hvordan jeg går fram.

Selve flyttingen er no problem, men vet ikke hvordan jeg flytter mysql-databasen, og hva som må redigeres for at alt skal funke knirkefritt...

Lenke til kommentar

Å referere til høyre når du mener venstre er litt smådumt:

"Vil du bytte lyspærene i din bil til LED, men vet ikke hvilke pærer du har? Se nederst til høyre, trykk på lenken Hvilke lyspærer har jeg?"

Hvilken funksjon har visningen av klientens ip-adresse? Er du nødt til å fortelle at du bruker zencart? Unødvendig info er forholdsvis unødvendig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei

Har gjort diverse forbedringer her nå, og lurer på, har dere ikke noe annet å hakke på? :) Vil gjøre den best mulig.

Har fått tilbakemeldinger på dårlig menysystem, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det noe annerledes? Mulig en 3.-part ser det bedre enn meg, så tips tas imot med takk :)

Fredrik

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Putt inn en kabel i stedet for skråstreken i toppen! For den likte jeg ikke. Også er det noe med plasseringen av menypynten din (pilene) som ikke stemmer. På de grønne pilene nederst til venstre har du feil bakgrunnsfarge. Og mer luft mellom understreken i overskriftene og det under for å ha litt mer orden i det første som står i midtkolonnen.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...