Stingah Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Hei Har drevet denne nettbutikken lenge nå, og har mottatt meget gode tips her i forumet om hva som bør gjøres, og hva som er bra, men er altså enda åpen for tips! www.bilkabel.com er altså nettbutikken. Tar gjerne imot kritikk som går på design, utførelse, brukervennlighet, skrivefeil osv osv! På forhånd takk Mvh Fredrik Sjølie Endret 17. august 2009 av Stingah Lenke til kommentar
morgster Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er det bare hos meg den sida er syyykt treig? Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Den er noe treig ja, men ikke SÅ treig. Driver å skal flytte den fra WEB10 til Proisp. Håper å få gjort det i natt Tar det når det ikke er noe aktivitet.. Er vel serveren sin skyld at den er så latterlig treg? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Den er noe treig ja, men ikke SÅ treig. Driver å skal flytte den fra WEB10 til Proisp. Håper å få gjort det i natt Tar det når det ikke er noe aktivitet.. Er vel serveren sin skyld at den er så latterlig treg? Serveren er latterlig treg ja. Er serveren sin feil. Og hvorfor må jeg absolutt vite hva IP-adressen min er (hint, se på bunnen). Unødvendig. Endret 17. august 2009 av iNeo Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Skal bli bra å få flyttet den da ja! Problemet har bare vært at jeg er litt usikker på hvordan jeg går fram. Selve flyttingen er no problem, men vet ikke hvordan jeg flytter mysql-databasen, og hva som må redigeres for at alt skal funke knirkefritt... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Å referere til høyre når du mener venstre er litt smådumt: "Vil du bytte lyspærene i din bil til LED, men vet ikke hvilke pærer du har? Se nederst til høyre, trykk på lenken Hvilke lyspærer har jeg?" Hvilken funksjon har visningen av klientens ip-adresse? Er du nødt til å fortelle at du bruker zencart? Unødvendig info er forholdsvis unødvendig. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Hehe! Takk for tipset Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hei Har gjort diverse forbedringer her nå, og lurer på, har dere ikke noe annet å hakke på? Vil gjøre den best mulig. Har fått tilbakemeldinger på dårlig menysystem, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det noe annerledes? Mulig en 3.-part ser det bedre enn meg, så tips tas imot med takk Fredrik Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Putt inn en kabel i stedet for skråstreken i toppen! For den likte jeg ikke. Også er det noe med plasseringen av menypynten din (pilene) som ikke stemmer. På de grønne pilene nederst til venstre har du feil bakgrunnsfarge. Og mer luft mellom understreken i overskriftene og det under for å ha litt mer orden i det første som står i midtkolonnen. Endret 18. september 2009 av N* Lenke til kommentar
program Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Bakgrunnsbildet er satt så det gjentar seg vertikalt, og det ser veldig dumt ut hvis siden er litt høyere enn hovedsiden. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg synes den ser bra ut. Kunne hatt en anelse mer kontrast på menybakgrunnen. Har du funnet ut hvordan du flytter mysql-databasen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå