Gå til innhold

Trenger hjelp med en WD Mybook 320

Anbefalte innlegg

Har en ekstern harddisk WD mybook 320 Gb som ikke vil starte. Det blir ikke bedre av at jeg har rota bort strømadapteret..Har kjøpt et nettadapter på biltema, men det eneste som skjer er at det lyser i den ringen foran på disken.

Spørsmål 1: Kan noen med identisk disk fortelle meg hva den skal ha av strøm?

Spørsmål 2: Har noen vært borte i at det kan være problemer med disse? Har tenkt å prøve et diskopprettingsprogram hvis jeg får den igang..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en ekstern harddisk WD mybook 320 Gb som ikke vil starte. Det blir ikke bedre av at jeg har rota bort strømadapteret..Har kjøpt et nettadapter på biltema, men det eneste som skjer er at det lyser i den ringen foran på disken.

Spørsmål 1: Kan noen med identisk disk fortelle meg hva den skal ha av strøm?

Spørsmål 2: Har noen vært borte i at det kan være problemer med disse? Har tenkt å prøve et diskopprettingsprogram hvis jeg får den igang..

Har et strømadapter til en MyBook 320 Gb liggende som du kan få, min har tatt kvelden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk for svar! Jeg tok ut disken og satte den i et nytt kabinett, den fungerer fortsatt ikke. Har prøvd gjennoppretting, får da se filene. Men de er stort sett ødelagte, dvs filmer vises uten bilde, prøver å spille av en låt men får høre noe helt annet..Kan det da være noe i veien med selve disken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...