runela Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Greier jeg og drive disse høytallerne med en cdspiller? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Ser i instruksjons boken til spilleren at den yter 24watt RMS. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Det funker fint å drive dem med spiller, men resultatet blir ikke så veldig bra kontra med egen forsterker. Hvordan spiller har du forresten? Endret 17. august 2009 av Tmz Lenke til kommentar
runela Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Jeg har Pioneer DEH-P6000UB Det funker fint å drive dem med spiller, men resultatet blir ikke så veldig bra kontra med egen forsterker. Hvordan spiller har du forresten? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du vil få ok lyd, men det vil bli mye bedre med en ekstern forsterker... Lenke til kommentar
runela Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Ok. Får prøve med spiller først og se. Blir jeg ikke fornøyd blir det bestilling av forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå