Crusader* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Jeg skal kjøpe en ny batterilader til mitt digitalkamera. Det er et Casio EX-Z80 og batteriet heter NP-60. Jeg fant en billig lader på denne nettsiden, men har ikke hørt om denne nettbutikken før så jeg lurer på om noen her inne har erfaringer de kan dele med meg? Har også funnet lader og batteri til bare ~$12 på ebay, men dette er vel bare til amerikansk stikkontakt? Noen som veit om det finnes en billig overgang eller liknende? Endret 17. august 2009 av Crusader* Lenke til kommentar
darket Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kan du ikke heller ringe camera og videoteknikk og spørre om de kan sende deg et batteri? NP-60 har somregel bare daua som fluer pga fabrikasjonsfeil www.camera.no Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 skal egentlig bare ha lader, trenger ikke nytt batteri. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Har bestillt lader fra eubattery.net nå. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Korleis gjekk handelen? Vurderer å handle nytt Acer-batteri der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå