RasmusKRiis Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Hva synes dere? f/5,6 1/200 sec ISO 100 300 mm Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ingen som har noe å si?? Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ingen som har noe å si?? Ikke noe faglig, men mer på at jeg er virkelig nysgjerrig på hvordan du får det så skarpt. Er det fototeknisk eller etterbehandling som gjør dette, hvis du ikke har noe i mot at jeg spør? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Ingen som har noe å si?? Ikke noe faglig, men mer på at jeg er virkelig nysgjerrig på hvordan du får det så skarpt. Er det fototeknisk eller etterbehandling som gjør dette, hvis du ikke har noe i mot at jeg spør? Litt av begge deler. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Fint å skarpt bilde, bra jobba: Lenke til kommentar
BSP Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Fint fanget, likte bildet! fint og skarpt som sagt. Likte forgrunnen, rolig og leder inn mot selve motivet. Så til det konstruktive: syntes kontrasten er litt unaturlig høy. Kan tenkes det er bare min skjerm, men for meg ble det slik at det "ødela" litt i bildet. Blir litt unaturlig i et slikt "naturlig" motiv hvis du skjønner hva jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå