Gå til innhold

Høstupdaten - Fjerning av kredittkort!

Jaudu

Anbefalte innlegg

er det sånn at etter updaten så kan man slette kredittkortene man har brukt på xboxen lett ved å gå inn på xbox.com? eller må man ringe ms for å slette de fortsatt.

hørte noen venner på live sa det, lurte på om det er sant :)

vurderer og legge inn kort, men vil ikke la det lagre seg på brukeren min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, gå inn på Xbox.com og slett det derfra - så lenge du har registrert et gamertag og profil. Bare gå til "Min konto" etter at du har registrert deg der. Du kan også skru av den automatiske fornyelsen der i fra.

Endret av 41204
Lenke til kommentar
Jepp, gå inn på Xbox.com og slett det derfra - så lenge du har registrert et gamertag og profil. Bare gå til "Min konto" etter at du har registrert deg der. Du kan også skru av den automatiske fornyelsen der i fra.

Det jeg håpet på :) da tenker jeg at jeg begynner med å kjøpe live på xboxen også, siden man kan slå av auto, synes det er greit og betale live når jeg trenger det, så slipper jeg å betale penger for når jeg ikke spiller så mye på live.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
greit (og billigst) å kjøpe poeng på xbox live, men medlemskapet får man jo for 240kr for 13 mnd på ebay.com

edit: fikk ikke fjernet min visa fra xbox.com fordi det var expired.

skal betale med kortet til broren min idag, er 17 år og har derfor ikke visa, men vi vil ikke at kortet skal lagres, kan det lett fjernes uten og ringe MS? håper da det, hørte jo at auto fornying kan slås av, men kan man helt sikkert fjerne kortet etter hver gang på xbox.com?

Lenke til kommentar

...og halleluja for det. Har vært irritert i månedsvis over at den funksjonen ikke har vært til stede. Endelig har jeg fått skrudd av automatisk fornyelse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...