Deluze Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) God dag. Som tittelen sier er jeg ute etter en 24" 1920x1200 skjerm til allsidig bruk (skriving, spilling, se film, surfing). Hva dere synes om kvaliteten på BenQ skjermer? Jeg har selv en BenQ T705, men dette er den tredje skjermen på 4 år av denne typen jeg har. På de to første røyk baklyset etter ca. 1 år. Halter BenQ når det kommer til kvalitet (f.eks. i forhold til Samsung), eller var jeg uheldig? Samsung og BenQ er de eneste produsentene jeg har erfaring med. Hvordan er erfaringene med NEC og Asus? Skjermene jeg har sett på er: Acer V243Wbd Samsung SyncMaster 2433BW Samsung SyncMaster T240 Rose Black Kan man velge feil når det kommer til LCD i dag? Noen vil selvsagt være bedre/dårligere enn andre, men er det noe mer enn kun små forskjeller? Det første jeg legger merke til er store forskjeller når det kommer til kontrasten, men for meg virker dette litt som "lokketall". Er de dyrere skjermene verdt de ekstra kronene? Er det mye (eller noe som helst) å hente fra 2000 til opp mot 3000 kr? På forhånd takk for alle innspill og forslag. - De luze Edit: Etter mye tenking bestemte jeg meg for BenQ G2400WD. Edit2: Dette valget ble gjort om. 2433BW ble valgt, denne ble utsatt i en måned av butikk. Så da er jeg her igjen. Endret 5. september 2009 av Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå