Lfcr Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har en laptop som plutselig ikke vil inn i windows. Hver gang jeg starer den kommer det bare opp " Reboot and select proper Boot device, or insert Boot media in selected Boot device and press a key. Står andre ganger at det er en ødelagt fil i windows. Fant fram cd-platen jeg fikk med laptopen. Satt den så inn i cd-rommen, Og fikk da opp disse alternativene: Microsoft Windows Startup Menu 1. MS-DOS CD.ROM Support. 2. Recover Windows XP to first partition only. 3. Recover Windows XP to entire HD. 4. Recover Windows XP to entire HD with 2 partition. Noen som vet hvordan jeg får reparert laptopen slik at jeg kan kommet meg inn i windows?? Takk for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 De valgene du har der går kun på å tilbakestille PC til slik den var da den var ny. Nummer 2 er da å foretrekke. Men det kan være at disken din er defekt. Da vil heller ikke det fungere. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Akkurat ja, var det jeg fryktet:( Må nesten bare prøve å levere den inn til en leverandør. Lenke til kommentar
troari Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Før du leverer inn kan du prøve boot fra CD, med Puppylinux . I tilfelle det er en defekt file, som gir feilmeldingen. Da kan du hvis harddisken er tilgjenglig, hente ut filer via Linux. http://www.puppylinux.org/ Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Prøvde å komme meg inn i Bios, men det ville seg ikke. Prøvde å tilbake stille hele systemet. Men da fikk jeg opp feilmeldingen " Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: system32\drivers\pci.sys Tenkte kanskje jeg kunne prøve å starte opp med selve windows XP platen for å reparer Windows. Men jeg kommer meg ikke inn i bis. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå