Pysj Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nye bilder viser en "forvokst Iphone". Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Åpenbar sh00p av en ipod touch.. men likte idèen.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Åpenbar sh00p av en ipod touch.. men likte idèen.. Skulle øsnke jeg kunne få vite hvordan du klarer å fastslå at dette bildet er manipulert. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Den vil nok ikke se slik ut. Men har lest om at det er en på vei. Så ikke slik ut. Er også noe tilbehør til iMac som skal komme, noe man fester på siden av skjermen, som gir deg et mini-display. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Åpenbar shoop, ser det på pixlene, og ved å ha sett veldig mange shoops opp gjennom tiden! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Åpenbar sh00p av en ipod touch.. men likte idèen.. Skulle øsnke jeg kunne få vite hvordan du klarer å fastslå at dette bildet er manipulert. Det han her sier - Åpenbar shoop, ser det på pixlene, og ved å ha sett veldig mange shoops opp gjennom tiden! ... Du ser at det er en "strekt" ipod touch. Og apple er ikke SÅ dumme at de plasserer den eneste knappen på en så dum plass. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du ser at det er en "strekt" ipod touch. Og apple er ikke SÅ dumme at de plasserer den eneste knappen på en så dum plass. Det SER UT som en strekt ipod touch, men det betyr lite. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 100 kr på at det er en shoop. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fake eller ikke, jeg håper det kommer flere slike produkter til markedet, greit for å felle inn i vegger og som fjernkontroll osv. AtW Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) - Det er vel nesten et must å ha en sånn inni veggen vedsiden av dass! (Med sånn veggfeste så du kan snu den osv.) Kanskje litt ekkelt siden det er touch skjerm.. XD Endret 17. august 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skyggen ser feil ut.. Mulig å lage skygger i forskjellige retninger, men da må du ha flere lamper, da kommer det også doppeltskygger(trippel, etc..). Skyggen ser også så bratt ut at lampen ville ødelagt skyggen til surfebrettet.. Er ikke 100% sikker, men.. Shoop etter min mening. Skjønner ikke hva denne er brukbar til heller. Den får ikke plass i lomma, hva skal man med en ekstra skjerm på en 13-, 12-, 11,1-, etc. -tommer? -de er jo allerede ment for å ta liten plass og være lette. "i'm useless", bare for å få med den i'en, hadde vært et passende navn.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Helt enig i at dette er en shoop. Vist ikke øyemålet mitt er helt feil har den forskjellige lengder der det skulle være identisk på begge sider. Bra forsøk, men dog ikke bra nok Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hadde i tillegg vert rart visst Apple hadde plassert en Nokia ved siden av den. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Problemet med denne er jo at det er vist flere bilder av denne enheten. Hvor alle bildene har "welcome" delen til førstegangsstart av MacOS X Leopard. Dette gjør det veldig mistenktsom at det bare er et "bilde". Men igjen. Kan jo være ekte. Jeg selv tror dette er en veldig bra fake Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ryktene om en "iTablet" har jo versert veldig lenge, og med flere shops som har vært bedre enn dette. Om det i det hele tatt blir noe av, regner jeg med at de ikke vil se ut som en dårlig shop, at de ikke er ute i mange eksemplarer enda da de ikke engang er annonsert, og at de muligens, bare kanskje, klarer med et reelt eksemplar å vise noe mer imponerende enn en velkomstskjerm fra et annet OS. Skikkelig copy-paste artikkel. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fake eller ikke, jeg håper det kommer flere slike produkter til markedet, greit for å felle inn i vegger og som fjernkontroll osv. AtW Det finnes jo i plenty allerede, men med relativt stive priser ... Crestron-produkter er mine personlige favoritter på området. Lenke til kommentar
ugur-alpay Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 http://snakk.klikk.no/blogs/giggs/archive/...tore-nyhet.aspx bildene her ser mye mer ekte ut Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 http://snakk.klikk.no/blogs/giggs/archive/...tore-nyhet.aspx bildene her ser mye mer ekte ut Bortsett fra at man har bommet veldig på bildene da. Mtp. den har 1 fysisk knapp på første bildet og 2 fysiske knapper på det andre bildet Lenke til kommentar
1morgoth1 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kanten i bunn er ikke alignet hvis du ser nøye etter. det venstre hjørnet ser også ganske vridd ut. Skjønnner ikke hvordan dette bildet fikk så stor mediesupport Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 HAHA Surfebrett. kommer det med fotstrop og våtdrakt også? kansje tom den nye ifloat vesten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg