grovetussen Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Fant bare veldig gamle tråder om dette emnet, så jeg spør om noen har erfaring med ipod/iphone dockingstasjon / høyttaler-greier? Har sett at mekk har en relativt billig en, og også på biltema. Eksempel 1 biltema til 399 Eksempel 2 biltema til 499 Mekk hadde ikke nettbutikk, men er det noen som har prøvd en sånn sak? Er lyden tålig bra til prisen, eller burde jeg bare drite i det og kjøpe meg en dockingstasjon fra f.eks harman/kardon, bose eller apple isteden? Det vil i alle tilfeller bare bli brukt på soverommet til litt musikk om kvelden og morgenen. Har skikkelig anlegg i stua, så ikke tenk på at jeg skal koble det til noe. Det er forresten iphone jeg har, har det noen betydning? Lenke til kommentar
unified86 Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Det er forresten iphone jeg har, har det noen betydning? Ikke alle dockinger støtter lading for Iphone 3g/3gs. Dessuten har jeg oppleved at min docking ikke alltid vil lese 3g. Kjøp helst nyere dockingmodell, eventuelt les deg til om de støtter det. Kjøp merkevare, JBL er ok med gode priser, eller Logitech. Har ikke god erfaring med elektronikk audio/video fra biltema eller clasohlson. Har du penger til en av godbitene som Harman/kardon eller B&W så tror jeg ikke du kommer til å angre. De er meget rå! Endret 20. august 2009 av unified86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå