aslebasle Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har nylig fått meg en Mac mini og lurer på hvordan jeg skal avinstallere installerte program. Regner med at det ikke er bare å gå i programmappen og slette ikonet, eller er det så enkelt? Lenke til kommentar
roony1974 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har nylig fått meg en Mac mini og lurer på hvordan jeg skal avinstallere installerte program. Regner med at det ikke er bare å gå i programmappen og slette ikonet, eller er det så enkelt? Ja det er så enkelt Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Har nylig fått meg en Mac mini og lurer på hvordan jeg skal avinstallere installerte program. Regner med at det ikke er bare å gå i programmappen og slette ikonet, eller er det så enkelt? Ja det er så enkelt Jøssemeg... Skremmende enkelt.. Er vant med pc. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg anbefaler deg å legge inn et tilleggsprogram som AppTrap. Det hjelper deg med å fjerne filer og mapper som blir igjen ved å kun slette selve programfilen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Meh, Apptrap sletter bare settings som regel. Adobe og Microsoft er de eneste som lagrer filer utenfor applicationen, og de har uninstallers. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det ikke greit å slette ubrukte innstillingsfiler, mapper og gammel cache når man først skal fjerne et program fra maskinen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Mitt poeng er bare at det er unødvendig. Du syntes sikkert det er greit, men modern hadde aldri merka det om cachen var på 100gb, så derfor har jeg ikke fortalt henne om apptrap eller AppCleaner. Selv bruker jeg AppCleaner etter alle adobe uninstalls. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Selv bruker jeg appdelete for fjerning av programmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå