cuhuy Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Når jeg skrur på pc'n så kommer det en bluescreen med *the system has halted* Når jeg går på safe mode så kommer jeg inn, men ikke vanlig... Noen som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Bluescreen inneholder en kode (0x0000......) Søk med den på Google elelr hos Microsoft så vil du få forslag til hva som er årsaken. EDIt: Gjelder det samme sak som i: Pc fryser også kommer det en bluescreen etter ca 10min bruk av pc'n. Dette her aldri skjedd før nå. Har det noe med at jeg bytta skjerm? til tv skjerm. Større oppløsning og krever mer. Jeg har også overklokket maskinen. Den funka fint på 19 tommern min helt til idag så kom det bluescreen. Endret 18. august 2009 av PerB Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) http://aumha.org/a/stop.htm edit: her har du en fin side BSOD-kode betydninger Endret 18. august 2009 av Gree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå