RBKhater Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg trenger billig høyttalerstativ til dynavoicehøyttalere som måler 18 x 32 cm i bunnareal. Er ikke ekspert på dette, kan de settes på så små stativ som link under uten at det blir ustødig? http://www.avshop.no/PartDetail.aspx?q=p:1496622 Bunnplate på 12 x 12 cm på den der. Andre anbefalinger? Må være svarte, rundt 80 cm høye. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har disse selv og du finner definitivt ikke mer for pengene: LINK Tunge og stabile, regulerbare spikes, kan skjule kabel i ene "foten" og ser 10 ganger bedre ut i virkeligheten enn på bildet Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 2 LECA-blokker på høykant oppå hverandre er det ultimate om man vil ha billige og bra høyttalerstativer. Materialet er temmelig "dødt" og stødigt. Om man maler dem hvite er det fett i en ungkarsleilighet Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har de B-tech stativene du linker til, og de er helt OK. Men de er et hlvete å få i vater, og det er ikke mulig å føre kabel gjennom dem. Angrer på at jeg ikke spurte nahojdat først... De er dessuten matt svart, noe som medfører støvtørk hver uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har særdeles gode erfaringer med Apollo sine stativer. De er lette å sandfylle og står veldig stabilt. Bare pass på å ha underlag til spiksene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå