Golden90 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Den senere tiden har jeg fått litt sansen for speedmetal og lignende den sjangeren. Lurte på om noen har gode forslag til nye band å sjekke ut? Er stor fan av disse: Cacophony (samarbeidet mellom Jason Becker og Marty Friedman) Symphony X (kanskje ikke speedmetal, men i grenseland) Værsåsnill å ikke skriv Dragonforce Er dritt lei det bandet På forhånd takk :!: Lenke til kommentar
indietrash2 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 vel klassikerne Megadeath, Metallica og Slayer er jo verdt å få med seg om du ikke allerede har det. Mötorhead og Judas Priest er vel mer proto-speed metal, men definitivt win uansett. Lenke til kommentar
Golden90 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Dette er band jeg har hørt mye på i oppveksten. Tenkte mer på litt ukjente "udda" prosjekter. Glemte å få med det i første post Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Får vell ikke mer speed enn Fastkill. Venom har jo litt speed metal i seg da. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Razor Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Golden90 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Fastkill hadde jeg ikke hørt før, men definitivt noe jeg skal sjekke ut etter i de små lydsamplene jeg hørte :!: Razor var også tålig tøft. Likte den litt skitne lyden - sender noen tanker i retning Motorhead når jeg hører dem Takker, og keep it coming Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Anbefaler deg å ta en titt i Den Store Thrash-tråden. mange fine band og anbefalinger der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå