TRD4U Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (Var litt vanskelig å finne ut hvor denne skulle, som vanlig. Regner med at en moderator flytter den dersom han føler for det.) Nå er tiden snart inne for å bestille russeklær og utstyr for min del. Jeg snappet i dag med meg to kataloger fra skolen, fra Russeservice og fra Russedress. Nå lurer jeg på om det er fritt valg i henhold til hvilken av disse to produsentene man ønsker å bestille fra eller om russestyret på den enkelte skole bestemmer dette? Litt dumt å registrere seg på en side, bare for å finne ut at nei, du må nok bestille fra en annen produsent. Noen som har erfaringer med dette? Takk for hjelpa Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Kjøp for all del nå ja ^^ Koster 250 for varer som ellers hadde kostet rundt 1500kroner.... På min skole er det helt fritt hvor vi kjøper klær og utstyrfra... Ser ikke hvorfor styret skal blande seg opp i hvor man kjøper klær Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Flere der jeg gikk bestilte fra begge. Noen bestilte til og med to bukser ^^, Så, for all del, vær tidlig ute. Bruk alle tilbud, du sparer masse! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Du kan bestille fra begge. Skolen har ikke noe med hvor du bestiller fra (så lenge russestyret på din skole har gjort en eller annen avtale med en av dem. Men da hadde du sikkert visst om det). Enkelt og greit. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Russetiden i seg selv er jo valgfri, så hvorfor skulle ikke leverandør av russeutstyr være det samme? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Eneste tingen er at hvis du går på en relativt liten skole så kan russestyret inngå en avtale med enten russedress eller russeservice hvor du kan få klærene gratis fraktet til skolen. Mener det var slik når jeg var russ, men det er ett par år siden. Uansett frakt er under hundrelappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå