The Ghost Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har et 3850 og et 4870x2 i PC'en, det jeg lurer på er hvordan jeg best mulig skal koble inn satelitt dekoderen til PC'n Den har kun 1stk scart ut. Har mitt 4870x2 noen mulighet for video inn eller må jeg bruke en annen løsning ? Kan sikker få tak i en overgang å putte den rett i skjermen, men siden jeg har 3stk skjermer som står ved siden av hverandre så vil jeg ha mulighet til å se TV over alle sammen Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har et 3850 og et 4870x2 i PC'en, det jeg lurer på er hvordan jeg best mulig skal koble inn satelitt dekoderen til PC'nDen har kun 1stk scart ut. Har mitt 4870x2 noen mulighet for video inn eller må jeg bruke en annen løsning ? Kan sikker få tak i en overgang å putte den rett i skjermen, men siden jeg har 3stk skjermer som står ved siden av hverandre så vil jeg ha mulighet til å se TV over alle sammen Et TV-kort burde gjøre susen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Vel har ikke lyst til å bruke flere tusen på et DVB-S kort samt en del på en CI leser til PC'en og deretter en CAM modul .... Skal bare ha satelitt i 1års tid så TV kort blir uaktuelt. Noen andre løsninger ? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Et TV kort er ikke dyrt. Hvilke kabetyper kan du bruke fra outputen på tuneren? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 hvilken output er det du snakker om ? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 På tuneren. Om det er scart, vga, dvi, hdmi eller komponent. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Den har kun 1stk scart ut. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Den har kun 1stk scart ut. OK. Du kan enten bruke en overgang fra SCART til VGA (eller DVI) og koble den direkte til skjermen eller du kan bruke en overgang fra SCART til komponent til et TV-kort. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Hvis jeg først kjøper en DVB-S tuner så kobler jeg vel koaksial kabelen rett i tuneren vel ? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvis jeg først kjøper en DVB-S tuner så kobler jeg vel koaksial kabelen rett i tuneren vel ? Du kjøper et vanlig TV-kort med komponent input slik at du kan få inn bilde fra tuneren. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Så da kan jeg egentlig bare kjøpe en billig sånn her ? Eller vil den bli for dårlig når du ser på spec. ? Trenger ikke lyd inn til PC'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå