banansplitt™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sitter å jobber med noe som skal bli en blogg/portfølje/+diverse-annet. Hadde en plan om at det skulle være så enkelt og rent som mulig, men jeg skeivet litt ut. Allikevel synes jeg det fungerer. Sliter litt med å finne bakgrunnsfarge på sidebar'en som er til høyre i hovedfeltet. Føler at hverken sort, hvit eller grå funker der. Ellers tar jeg i mot kommentarer og kritikk med åpne armer. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Synes i grunn designet var helt ok, men det er bestandig noe å pirke på... - Jeg synes knappen for søk var litt større enn nødvendig - Den "aktive siden" i menyen trekker alt for mye oppmerksomhet. Tror jeg ville ha gjort noe med navigasjonen.. - Litt lite Whitespace mellom rammen og innholdet, øk med 5-6 px - Headeren er litt kjedelig.. Btw. Crank 2 var en farstfull, morro og RÅ film Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 @Stian Jacobsen: Takk for "pirkingen". Skal se om jeg ikke kan få ordnet på noen av de tingene. Og ja, Crank 2 var genial. @coax: Thanx! Her er en liten update. Fått på plass sideCol. Dette er altså HTML-versjonen, men jeg har foreløpig ingen link så det får bli med bilde: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) - Jeg synes knappen for søk var litt større enn nødvendig Ikke endret, føler størrelsen er fin.- Den "aktive siden" i menyen trekker alt for mye oppmerksomhet. Tror jeg ville ha gjort noe med navigasjonen..Dette skal jeg finne en løsning på slik at den blir mindre dominerende men fortsatt stilfull. - Litt lite Whitespace mellom rammen og innholdet, øk med 5-6 px Fikset under tvil. Nå ble mellomrommet mellom content og sideCol veldig dominerende. - Headeren er litt kjedelig..Ikke endret, prøver å holde designet så rent og enkelt som mulig. Endret 19. august 2009 av Points Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dette blir bra, sidekolonnen ble meget lekker Det jeg mener med søkeknappen, er at den er for fremtreden (Slik som topp navigasjonen) Få 2-3 stk. til å se på siden, vis dem den i 2.sekunder og be dem beskrive layout, farger, innhold etc. Da får du vite hva som trekker øyet først, ikke bestandig like lett når du sitter å lager siden.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg kastet den i søppela jeg, hatet den uansett så ikke noen vits å jobbe mer utifra det. Men jeg har kommet opp med noe nytt, men vet ikke heeelt. Endret 2. september 2009 av Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Da har jeg satt sammen litt i HTML / CSS. Hvertfall halvveis. Forsiden ser hvertfall respektabel ut: Link Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har du kastet det gamle designet? Synes det var knallbra jeg! Likte spesielt godt navigasjonslinjen øverst Det nye er jo også fint selvfølgelig, men det var noe med de gråfargene mot blåtonene i navigasjonslinjen på det første designet som jeg likte spesielt godt. Kan jeg stjele det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jeg er helt enig i at blåtonen mot navigasjonslinjen er veldig pent, det er det andre jeg er litt misfornøyd med. For all del, bare "stjel" det. __________________________ Siste oppdatering av det nyeste ligger forøvrig her. Endret 13. oktober 2009 av Points Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Det nye designet vokser litt på meg kjenner jeg. Men jeg føler likevel at det er eller annet som gir litt uro. Designet er ikke helt i balanse og jeg tror kanskje det har med menylinje-saken med kategorier til venstre. Kan det være fonten tro? Edit: Tror kanskje det er fonten på overskriftene per kategori som er saken. Samt på innleggene i rød skrift, "Les hele innlegget" osv. Er vel samme font ser det ut som? Den passer ikke i mitt hode ihvertfall Ellers er fontvalget i rute synes jeg Endret 13. oktober 2009 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå