egil_1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Trenger noen tips til hvilken løsning jeg bør velge mht hjemmekinoanlegg. Har lite kunnskap om dette, så ta høyde for dumme spørsmål! Har ps3, hd-dekoder, tv og pc som skal kobles opp mot anlegget. Er det mulig å gjøre dette med en "billig" hjemmekinopakke, eller trenger jeg en individuell forsterker + høyttalere? Trenger jeg et eksternt lydkort for å få lyd fra pcen til høyttaleranlegg, eller kan bilde+lyd fra pcen bli overført med en hdmi utgang fra grafikkortet? Har i utgangspunktet et budsjett på rundt 3-4000 til lydanlegg. Billigere alternativer er alltid bra Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har selv Sony HTSF-1300 og er veldig fornøyd. Forsterkeren har 3 HDMI innganger og 1 ut, samg optisk inngang etc. Tror det koster rundr 3500kr. Lenke til kommentar
egil_1 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Har selv Sony HTSF-1300 og er veldig fornøyd. Forsterkeren har 3 HDMI innganger og 1 ut, samg optisk inngang etc. Tror det koster rundr 3500kr. Takk for tips:) Har du pcen tilkoblet der? Med optisk kabel da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg har PCen tilkobler med en sånn. Det fungerer greit, men et dårlig internt lydkort i PCen ødelegger litt. Jeg tror anlegget har 2 optiske innganger så det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå