steinrr Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Motiv fra Jæren med traktoregg og steingard. Kamera: Canon EOS 20D. Optikk: Canon EF 70-200 f/4 L IS Brennvidde: 70mm. Blender: f/9. Lukkerhastighet: 1/125s Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Veldig bra, men skulle gjerne sett det uten at det siste treet er kutta. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 17. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Ja, det hadde nok vært det mest optimale. Problemet er at jeg da nok måtte hatt med motorsag og kuttet ned treet på siden. Det var en rekke med tre som gikk i hverandre bortover Dessverre. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 18. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Vet ikke hvor interessant det er, men bildet gjorde seg veldig bra i stort format sammen med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1139712&hl= Jeg blir bare mer og mer glad i min R2880 og Hahnemuhle Photo Rag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå