simentp Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Her kan man skrive opp sin egen spill samling, skriv også gjerne opp til alle eller fler av konsollen/e dine hvis du har det! Skriv gjerne også hvilken spill du har tenkt og kjøpe i nærmeste fremtid og Her er min: PS2: Black Need For Speed Carbon Wrc 3 RTL Biathlon 2007 The Sims Haven: Call Of The King XGRA: Extreme G Racing Assosiation Metal Gear Solid 3 Ridge Racer IV The Getawey GTA Vice City SingStar party m/ 2 mic Ofroad Extreme Star Wars Battlefront (riper i den så det funker ikke så bra) F1 Championship 2000 Uefa Euro 2004 Midnight Club 3: DUB Edition Remix Xbox 360: The Simpsons The Game Halo 3 NFS Pro Street PES 2008 Pure Scene It? LCA Saints Row 2 FIFA World Cup Germany 2006 Midnight Club Los Angeles Battlefield: Bad Company Perfect Dark Zero PES 2009 Wii: Tiger Woods PGA tour 09 Cars Off Road Extreme Har tenkt og kjøpe meg Halo ODST til X360 og Wii Sports Resort ganske snart Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 PC Diablo II Diablo II: Lord of Destruction WoW WoW: TBC WoW: WOTLK Warcraft II - Battle.net edition Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Frozen Throne Starcraft Starcraft: Brood War The Secret of Monkey Island Monkey Island 2: Le Chuck`s Revenge The Curse of Monkey Island Escape from Monkey Island Tales of Monkey Island Chapter 1: Launch of the Screaming Narwhal Settlers IV FM 2006 FM 2008 FM 2009 Heroes of Might and Magic III Heroes of Might and Magic V Heroes of Might and Magic V: Hammers of Fate The Elder Scrolls IV: Oblivion Age of Empires II Age of Empires II: The Conquerers Worms Armageddon Nintendo Wii Wii Sports Guitar Hero 3: Legends of Rock Guitar Hero 4: World Tour Resident Evil 4: Wii Edition Medal of Honour: Vanguard Super Mario Galaxy Super Mario 64 Mario Kart Wii Super Smash Bros. Brawl Destroy All Human! Big Willy Unleashed Prince of Persia: Rival Swords Har Xbox og, men der er det så uffateleg mange titlar å nemne at eg ikkje gidd... Kjem sikkert på fleire seinare. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) PS3: Call of Duty Mordern Warfare(ofc) Midnight CLub BAttlefield BAd company Endret 17. august 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Xbox 360 Battlefield: Bad Company Fallout 3 GTA IV Rock Band 2 Guitar Hero 3 Guitar Hero: World Tour FIFA 09 Assasin's Creed Har sååå planer om og kjøpe Modern Warfare 2 og Battlefield Bad Company 2 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har bestillt Assasins Creed 2 og skal bestille MW2 snart Blir en deilig vinter! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har bestillt Assasins Creed 2 og skal bestille MW2 snart Blir en deilig vinter! Gjett om det blir! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Har bestillt Assasins Creed 2 og skal bestille MW2 snart Blir en deilig vinter! Gjett om det blir! Ingen tvil om det ^^ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Håper det ikke gjør noe om jeg bumper denne. Nintendo DS Bilde av samlingen: (beklager at blitzen gjør titlene på de øverste litt uklar) Ventre stabel, fra øverst til neders: Guitar Hero: On Tour (7/10) Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift (8/10) Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates (7/10) Final Fantasy XII: Revenant Wings (4/10) Legend of Zelda: Spirit Tracks (8/10) Legend of Zelda: The Phantom Hourglass (4/10) Dementium: The Ward (1/10) (inkludert bonuspoeng for de første fem minuttene) Professor Layton and the Curious Village (8/10) Professor Layton and Pandors'a Box (8/10) Puzzle Quest: Galaxtrix (7.5/10) Dragon Quest V: The hand of the Heavenly bride (7/10) Resident Evil: Deadly Silence (9/10) Høyre stabel: Guitar Hero: On Tour: Decades (8.5/10) Transformers: Rise of the Fallen - Deception (3/10) Metal Slug (5/10) Moon (1/10) (det er Dementia med annen grafikk. Bonuspoeng fordi de i det minste prøvde.) Henry Hattsworth in the Puzzling Adventure (8/10) Grand Theft Auto: Chinatown Wars (6/10) Overlord: Minions (8.5/10) (svært undervurdert spill) Super Mario 64 DS (8/10) Giana Sisters DS (10/10) Star Wars: The Force Unleashed (8/10) Lunar Knights (7/10) Scribblenaust (7.5/10) Om dere lurer på hvorfor de aller fleste ligger på 7/10 og oppover er det fordi jeg har for vane å selge drittspill på GameStop når haugen har begynt å bli en viss størrelse. Jeg får ikke alltid så mye for dem, men jeg slipper å kaste dem og ikke få noe som helst for dem. Edit: Har også coveret til Indiana Jones and the Staff of Kings (7/10) liggende, men aner ikke hvor selve spillet har gjort av seg. I tillegg har jeg Castlevania: Dawn of Sorrow, men glemte å ta det med på bildet. Endret 31. desember 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Selger de fleste spill som jeg ikke kan "lagre" digitalt på nett (steam osv), da jeg er ferdig med de. De ender bare i en pappeske i kjellern uansett, he he. Alt av konsoll er solgt, RIP konsoll 4 ever! PC: Samlingen har sunket drastisk siden jeg kvitta meg med alle som ikke kunne lagres på en av disse sidene: På Steam/GoG/Origin/Battle.net: Anarchy Online - alle exp.(client dl) Ufo - Extraterestrials Gold X3 Terran Conflict 1.0 The Witcher 2 The Elder scrolls III : Morrowind The Elder scrolls IV : Oblivion The Elder Scrolls V : Skyrim Fallout : New Vegas Call of Duty - Modern Warfare 2 Call of Duty - Black Ops Amnesia - The Dark Descent Settlers 7 Settlers 2 Gold (GOG) Settlers 5 (GOG) Star Wars The Old republic (Origin) World of Warcraft + tbcCE,WotlkCE (battle.net) Starcraft 2 - Wings of liberty (battle.net) Diablo II (battle.net) Diablo III (battle.net) Endret 3. januar 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nintendo Wii: Guitar Hero Legends of Rock Super Smash Brawl Wii PC: Assassin's Creed Baldurs Gate 1 (alle expansions) Baldurs Gate 2 (alle expansions) Battlefield 2 (alle expansions) Battle for Middle Earth 2 (alle expansions) Call of Duty 2 Call of Duty 4 Commandos 2 Commandos 3 Crysis F.E.A.R Grand Theft Auto: Vice City Guild Wars (+ EoTN) Guild Wars Factions Guild Wars Nightfall Half-Life The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (black label games/Tolkien Enterprises/Surreal) Mass Effect Morrowind Neverwinter Nights (alle expansions) Neverwinter Nights 2 (alle expansions) Oblivion The Sims The Witcher Warcraft 3 (alle expansions) World of Warcraft (alle expansions) PS2: Tekken 4 Tekken 5 XBOX 360: Dragon Age: Origins Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) PS3 Dead Space Resistance:FoM Resistance 2 Metal Gear Solid 4 Motorstorm: Pacific Rift Soul Calibur 4 Bioshock Resident Evil 5 Prince of Persia Assassin's Creed Little Big Planet Mirror's Egde Killzone 2 Uncharted 2 Ratchet&Clank ACiT Infamous Borderlands Spill som snart dukker opp i postkassen: Grand Theft Auto 4, Red Faction: Guerilla, Batman: AA Spill som står på kjøpelista: AC2, GoW3 Endret 14. januar 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 PC: Total wars Empire Left 4 Dead 2 Counter Strike Counter Strike Source Half-Life 2 Half-Life 2 Deathmatch half-life 2 episode one half life 2 episode two portal team fortress 2 condition zero day of defeat source Crysis Crysis Warhead Far Cry 2 Mafia Oblivion XBOX 360 Halo 3 Dead Rising Fable 2 gears of war 2 Grid Red Faction Guerilla Test drive Saints row 1-2 GTA IV Og mange flere Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 tar bare ps3 samlingen LittleBig Planet Uncharted (1) Burnout paradise Prinse of Persia Fifa 09 Asassin's Creed (1) kom ikke på alle i farten. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Pc Call of Duty 4 Modern Warfare Call of Duty 5 World at War call of Duty Modern Warfare 2 Tom Clancy's Splinter cell Double Agent Medal of Honor Allied Assault: War Chest Counter Strike Anthology Battlefield 1942 med expansion pack Crysis GTA IV -Husker ikke om det er flere. Xbox 360 Blade 2 Mirror's Edge Splinter Cell Conviction (Forhånds b) Endret 17. januar 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 PS2: Gta3,Vice city og san andreas. PC: Gta1,Gta2,Gta3,Vice city,san andreas og IV. OG alle hitman spilla. PS3: Cod4,Gta IV og mx vs atv. lool :!: Lenke til kommentar
Alkanide Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Min samling: Nintendo-konsoller: NES SNES Nintendo 64 Nintendo GameCube Nintendo Wii -------------------- GameBoy GameBoy Pocket (2stk) GameBoy Color (3stk) GameBoy Advance Gameboy Advance SP Pokèmon Sapphire Edition GameBoy Advance SP Zelda Limited Edition (3stk) Nintendo DS Nintendo DS Lite Mine spill (Kun Zelda-spill): SNES: Zelda: A Link to the Past PAL (CIB) (2stk) Nintendo 64: Zelda: Ocarina of Time PAL, AUS (CIB) Zelda: Majora's Mask PAL, AUS (CIB) Nintendo GameCube: Zelda: Ocarina of Time/ Master Quest PAL (Disc Only) Zelda: Wind Waker PAL (CIB) Zelda: Wind Waker PAL (Disc Only) Zelda: Wind Waker - Player's Choice PAL (CIB) Zelda: Wind Waker - Limited Edition sort-farget cover PAL (CIB) Zelda: Wind Waker - Limited Edition gull-farget cover PAL (CIB Zelda: Twilight Princess PAL (Forseglet) Zelda: Twilight Princess PAL (CIB) (2stk) Zelda: Twilight Princess PAL (Disc Only) Zelda: Collector's Edition PAL (CIB) (2stk) Zelda: Four Swords Adventures PAL (CIB) (2stk) Nintendo Wii: Zelda: Twilight Princess PAL (CIB) ---------------------------------------- GameBoy Color: Zelda: Oracle of Seasons EUR (Cart Only) (2stk) GameBoy Advance: Zelda: NES Classics 5: The Legend of Zelda EUR (Forseglet) Zelda: NES Classics 5: The Legend of Zelda EUR (CIB) Zelda: NES Classics 5: The Legend of Zelda EUR (Cart Only) Zelda: NES Classics 10: Zelda2 - The Adventure of Link EUR (Forseglet) Zelda: NES Classics 10: Zelda2 - The Adventure of Link EUR (CIB) (2stk) Zelda: A Link to the Past m/ Four Swords EUR (Forseglet) Zelda: A Link to the Past m/ Four Swords EUR (Cart Only) (2stk) Zelda: Minish Cap EUR (Cart Only) (4stk) Nintendo DS: Zelda: Phantom Hourglass EUR (Forseglet) Zelda: Phantom Hourglass EUR (CIB) Endret 18. januar 2010 av Alkanide Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 PC: WoW - Alle 3 Age of Conan Warhammer Online Anarchy Online Guild Wars Dark age of camelot Command and Conquor Red Alert Red Alert 2 Red Alert 3 Oblivion Morrowind Call of Duty 4 Call of Duty 6 Half Life Half Life 2 Warcraft 2 Warcraft 3 + TFT Company of Heroes Starcraft Diablo 2 Curse of Monkey Island Escape from Monkey island Baldurs Gate Baldurs gate 2 + exp Grand Theft Auto Grand Theft Auto 2 Worms Battlefield 1942 + begge expansions Day of Defeat:sc Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) PC: Fallout 3: Game Of The Year Edition Fallout Collection (1, 2 og tactics) Diablo II Halo: Combat Evolved Flåklypa WoW: WOTLK Call of Duty: Modern Warfare Age of Conan Age of Empires I Age of Empires II Age of Empires III Prince of Persia (Vet ikke hva mer det heter) Might and Magic VI The Mandate OF Heaven Counter Strike: 1,6 + Condition Zero Counter strike: Source Day of Defeat: Source Half Life 2: Deathmatch Portal: The First Slice Trials 2 Battliefield 2 + SF Warhammer 4000: Dawn of War II Dark Messiah of Might and Magic Fallout: New Vegas PSP: Need for Speed: Carbon Untold Legends: Brotherhood of The Blade Pursuit Force PS2: Smuggler's Run James Bond: Nightfire The Lord of the Rings: The Two Towers The Lord of the Rings: Return of the King The Lord of the Rings: The Third Age FIFA Street 2 Star Wars Battlefront Harry Potter: Rumpeldunk Verdensmesterskap The Simpsons: Road Rage Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battlenexus Whiteout Guitar Hero II Tony Hawk's Underground Endret 26. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Prey Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 PC: Warcraft 3: Reign of Chaos Warcraft 3: The Frozen Throne World of Warcraft + TBC og WotLK Diablo 2 + Lord of Destruction Starcraft Elder Scrolls IV: Oblivion Dreamfall Torchlight Vet jeg har flere, men kan ikke huske dem. Siden jeg er på skolen kan jeg heller ikke sjekke :/ Xbox 360: CoD: Modern Warfare 2 Bioshock Dragon Age: Origins Far Cry 2 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 *BUMP* La oss holde denne tråden i live, kom igjen, del med deg dine spillsamlinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå