KlownX Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Har et seriøst hår-problem. Håret vil så absolutt ikke ligge på hodet, vil helst stå rett ut, noe som ser idiotisk ut. +/-'er dette gir - Må bruke shitload of voks hver hele tiden. Må fylle på etterhvert også, og presse inn håret hele tiden. - Det ser idiotisk ut, tørr ikke vise meg uten voks. Ikke foreldre engang. - Viss jeg skal ut med venner å bade, trene, tur eller noe, bruker jeg voks som tåler å bli våt uten å valle helt ut av håret. (Dax) - + Håper det finnes en løsning på dette, håret var ikke sånn før når jeg var liten. http://img34.imageshack.us/i/fuau.jpg/ Endret 17. august 2009 av KlownX Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 lenger hår kan være et sted og starte:) Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 17. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Foretrekker kort hår. Har så merkelig hår at det villa vært stygt uansett. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Har samme problem. Bare at håret mitt er tørt og jeg har antydninger til krøLler som gjør at det ikke holder seg RETT på toppen. Lengre hår vil gjøre det enda vanskeligere å holde styr på for trådstarter også. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Samma problem, bare mitt hår er svart.. men jeg bruker nå voks uansett Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Hm Du kan klippe deg militær kort. Så nytt hår kan vokse ut. Og når du har fått litt lengde går du til frisøren og for dem til å klippe deg sånn at du føler at det vil se normalt ut. Gå på en friøsr salong og sør om de har noe å anbefale til ditt hår (og gå uten voks for at de skal få et klart bilde). Vil sikkert anbefale en shampoo eller balsam. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Be frisøren om å tynne ut håret neste gang, og bruk god sjampo. Redken er en god sjampo. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 nå er det straks luesesong så da er det bare å fyre løs med div luer. kan evt. bruke caps til kaldere vær kommer. Lenke til kommentar
kistoria Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 jeg brukte mye voks før, faktisk hele tiden. Mitt tips er: Drit i det, du blir vant med å se jævlig ut og lærer deg å legge håret greit selv uten voks Dette er faktisk sant, for da jeg sluttet med det så gikk det et par uker så begynte håret å legge seg slik jeg ville (kanskje jeg ble vant med å se jævlig ut) Grunnen til at jeg sluttet med voks, er at jeg seriøst tviler på at det er bra for hodebunnen, jeg flasset faen med flass på størrelse med 50 øringer (nam nam, smaker godt) (neida, bare kødda) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Klipp deg kortere. Det der er for meg på grensen til langt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Tror ikke det trenger å bli klippet så veldig mye kortere. Fjern en del på sidene, og litt foran. Jeg er enig med deg at det ikke er særlig kult helt nyvasket, men de færreste har kult hår rett ut av dusjen etter sjamponering. Om du bruker mye voks ser det mye mer dumt/fjortiss ut. Jeg kom over årboka fra VGS da jeg var på ferie hos mamma, og jeg skammer meg over hvordan jeg så ut i 1. klasse. Fett, ekkelt voks-hår. Bruk en liten dæsj (av noe annet enn Dax), og du er i mål. PS: Om du skal bade trenger du ikke ha voks i håret, sukk... Endret 20. august 2009 av Quicko Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 20. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Tror ikke det trenger å bli klippet så veldig mye kortere. Fjern en del på sidene, og litt foran. Jeg er enig med deg at det ikke er særlig kult helt nyvasket, men de færreste har kult hår rett ut av dusjen etter sjamponering. Om du bruker mye voks ser det mye mer dumt/fjortiss ut. Jeg kom over årboka fra VGS da jeg var på ferie hos mamma, og jeg skammer meg over hvordan jeg så ut i 1. klasse. Fett, ekkelt voks-hår. Bruk en liten dæsj (av noe annet enn Dax), og du er i mål. PS: Om du skal bade trenger du ikke ha voks i håret, sukk... Problemet er at en liten dæsj ikke fungerer i det hele tatt. Kan bare droppe det da. Handler ikke om at håret ser kult ut uten voks, det ser helt for jævlig ut. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Ut fra bildet ser det ut som du har omtrent samme hårtype som meg, og er med på at det kan være litt vanskelig - men langt fra umulig - å få dreisen på. Første bud må være å gå til en dyktig frisør. H*n skal kunne klippe deg på en måte som passer deg. Følg og med på hvordan h*n styler håret ditt og be om tips både til teknikk og produkt. Selv har jeg god erfaring med denne fra Sexy Hair og denne fra Sebastian. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Tror ikke det trenger å bli klippet så veldig mye kortere. Fjern en del på sidene, og litt foran. Jeg er enig med deg at det ikke er særlig kult helt nyvasket, men de færreste har kult hår rett ut av dusjen etter sjamponering. Om du bruker mye voks ser det mye mer dumt/fjortiss ut. Jeg kom over årboka fra VGS da jeg var på ferie hos mamma, og jeg skammer meg over hvordan jeg så ut i 1. klasse. Fett, ekkelt voks-hår. Bruk en liten dæsj (av noe annet enn Dax), og du er i mål. PS: Om du skal bade trenger du ikke ha voks i håret, sukk... Problemet er at en liten dæsj ikke fungerer i det hele tatt. Kan bare droppe det da. Handler ikke om at håret ser kult ut uten voks, det ser helt for jævlig ut. Du kan jo poste et bilde som viser hvordan håret ditt ser ut når det er voks i det (stylet)? Og bruker du Dax hele tiden ? Eller bare når du bader? Og hvis det er bare når du bader hva slags annen voks bruker du til vanlig? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) fufuf Endret 21. august 2009 av Tanner Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Tror ikke det trenger å bli klippet så veldig mye kortere. Fjern en del på sidene, og litt foran. Jeg er enig med deg at det ikke er særlig kult helt nyvasket, men de færreste har kult hår rett ut av dusjen etter sjamponering. Om du bruker mye voks ser det mye mer dumt/fjortiss ut. Jeg kom over årboka fra VGS da jeg var på ferie hos mamma, og jeg skammer meg over hvordan jeg så ut i 1. klasse. Fett, ekkelt voks-hår. Bruk en liten dæsj (av noe annet enn Dax), og du er i mål. PS: Om du skal bade trenger du ikke ha voks i håret, sukk... Problemet er at en liten dæsj ikke fungerer i det hele tatt. Kan bare droppe det da. Handler ikke om at håret ser kult ut uten voks, det ser helt for jævlig ut. Du kan jo poste et bilde som viser hvordan håret ditt ser ut når det er voks i det (stylet)? Og bruker du Dax hele tiden ? Eller bare når du bader? Og hvis det er bare når du bader hva slags annen voks bruker du til vanlig? Bruker dax når jeg skal på fotball trening, bade, eller når det regner. Bruker ellers renati, eventuelt blandet med dax for å spare enorme mengder med kostbar renati. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har også det problemet, men balsam hjelper veldig. Og to vask med sjampo. Første sjamponeringen løser bare opp all gugga fra hodebunnen, neste sjamponering skyller all gugga ut av håret. Også er det bare å la balsamen ligge litt i håret før du skyller den bort. Da vil du miste mye av høystakkeffekten Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvis du ikke vasker håret vær dag, så vil du få naturlig voks i det.. Da legger håret seg mye lettere. Ellers vil jeg anbefale å få tynne det litt (selv om det ikke så så veldig tykt ut) Alt etter sveis du ønsker, kan du mens håret enda er litt vått. Lage frisyren du ønsker og ta på det lue/caps. Da vil håret legge seg slik, og du trenger myyye mindre mengder voks! Hvilken sveis er det du prøver å kjøre egentlig? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) hvordan slette? Endret 21. august 2009 av Tanner Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvis du ikke vasker håret vær dag, så vil du få naturlig voks i det.. Da legger håret seg mye lettere. Ellers vil jeg anbefale å få tynne det litt (selv om det ikke så så veldig tykt ut) Alt etter sveis du ønsker, kan du mens håret enda er litt vått. Lage frisyren du ønsker og ta på det lue/caps. Da vil håret legge seg slik, og du trenger myyye mindre mengder voks! Hvilken sveis er det du prøver å kjøre egentlig? Kjører mange forskjellige varrianter. bruker bare å rufse som f**n mot en side. Ikke sånn at det blir sleik, men bare hinter mot siden. Bruker enkel liggende sveis ofte på skolen for enkelhets skyld, krever mindere vedlikehold. Dette bildet ble tatt etter skolen nå, så er litt "brukt" Hår med voks: http://img403.imageshack.us/i/dsc00359w.jpg/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå