ukjentbrukergitt Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 sitter i dag på jobb med spotify på, noe som er litt bedre enn radio mange ganger, men er noen sanger jeg bare ikke får hørt. f.eks når jeg prøver å spille av bob dylan med blowin in the wind, får jeg denne beskjeden: There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly. nettet mitt er det ikke noe galt med, og hvis jeg prøver f.eks blink 182 som er over eller bob marley lenger ned i lista, går det helt fint, bare ikke bob dylan. og nå nettop merka jeg at de har fjerna 90% av bob dylan sine sanger. noen som vet hvorfor de gjør det eller? er litt frem og tilbake på å skaffe premium, men blir litt i tvil nå :S Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Om de fjerner sanger, er det fordi plateprodusenten til den musikken ønsker musikken fjernet fra spotify så vidt jeg vet. Spotify må høre på dette, hvis ikke ville Spotify blitt et ulovelig program. Endret 17. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er plateselskapet i såfall som har bedt Spotify fjerne de låtene, spotify vil jo ha flest mulig låter tilgjengelig. Men om du ikke er fornøyd med spotify kan jo du også prøve wimp. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Mente selvfølgelig plateprodusenten i min post. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Det er plateselskapet i såfall som har bedt Spotify fjerne de låtene, spotify vil jo ha flest mulig låter tilgjengelig. Men om du ikke er fornøyd med spotify kan jo du også prøve wimp. er det mere utvalg der altså? ac\dc f.eks? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Om de har AC/DC vet jeg ikke, men jeg vet at de har Pink Floyd. Det har ikke spotify. Endret 17. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er det bare meg eller er utvalget av Metallica ekstremt dårlig ? Nesten ingen orginale låter jo. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er det bare meg eller er utvalget av Metallica ekstremt dårlig ? Nesten ingen orginale låter jo. Er dårlig, ja. Metallica var ikke på spotify i det hele tatt i starten, men etterhvert fikk de inn ett album (The blackest album), og det er alt som er av originale Metallica på spotify. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ja, men mange av låtene fra The Blackest Album er jo helt elendige, dårlige hardstyle trance versjoner. Nei, gi meg gamle Metallica! Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Regnet med at dette handlet om reklamen de putter inn i Spotify for tida, Lotta & Auto-tune, svensk "trance"-gutt og han Dj'en. Ja, uff. Spotify har jo blitt såpass populært seriøse, mer målrettede annonser hadde vært på sin plass. Og at musikk som blir fjerna fra arkivet ikke blir fjernet fra spillelister og i tillegg gir deg en uriktig feilmelding mener jeg er latskap Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Regnet med at dette handlet om reklamen de putter inn i Spotify for tida, Lotta & Auto-tune, svensk "trance"-gutt og han Dj'en. Ja, uff. Spotify har jo blitt såpass populært seriøse, mer målrettede annonser hadde vært på sin plass. Og at musikk som blir fjerna fra arkivet ikke blir fjernet fra spillelister og i tillegg gir deg en uriktig feilmelding mener jeg er latskap Det der er helt feil. Jeg har fler sanger i spillelistene mine som har blitt fjernet med tiden. Om du går på preferences, og huker vekk "Hide unplayable tracks", vil du nok kunne finne et par mørkerøde tracks i spillelistene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå