Gå til innhold

400 gratis billetter til Stabæk vs Valencia

Nannskog32

Anbefalte innlegg

leste en glamelding for alle Stabæk fans på stabeak.no og tenkte å dele med andre forumer jeg vet har Stabæk tråder.

400 gratis billetter til Stabæk vs Valencia

tenkte å dele en glad nyhet med alle Stabæk fans. Fikk denne SMS om følgende fra en som jobber med fotball matcher i Telenor Arena:

"400 gratis billetter til Valencia matchen + gratis pakker til bortemathcen. sjekk ut Valencia sponsoren www.unibet.com sine norske sider. Blå for alltid -Hans Christian"

Måtte jo gjøre litt research og fant frem til følgende:

Unibet er Valencias hovedsponsor. Som en gest til norske kunder både nye og gamle gir de bort 400 billetter til matchen i Telenor Arena. I tillegg gir de bort ti-talls med fult betalte turer til bortekampen (fly-hotell-billett).

var innom sidene til selskapet som gir bort billettene og grunnen er at de er hovedsponsor for Valencia. Unibet.com er siden, link her: 400 gratis billetter til Stabæk vs Valencia

De gir bort billetter til både hjemmekampen og bortekampen mot Valencia. Haster jo litt da matchen er på Torsdag, men jeg skal ihvertfall prøve å sikre meg opptill 4 billetter som man kan få.

Blir uansett glad når jeg leser slike ting og må bare dele.

Berget det BLÅ reiser aldri hjem

Endret av Nannskog32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...