Gå til innhold

Her er Dell-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden den er ment for det kinesiske markedet er pris veldig interessant. Jeg regner med prisen blir lav, men hvor lav?

 

Skjermstørrelsen 3,5" og oppløsningen på 360x640 kan tyde på at de ønsker å tilfredsstille et enkelt PC-behov uten at folk trenger å kjøpe PC. Lønningene der borte er jo ikke høye akkurat så mange vil nok vurdere enten mobiltelefon eller PC eller noe som kan dekke begge områder til en viss grad.

Lenke til kommentar

Blåbær, kunne ikke vært mer enig. Det virker som om at artikkelforfatteren bare pøser på med forskjellige artikler på denne siden som ligger langt under standarden.

 

Beklager, men jeg blir bare mer og mer irritert på de små og mindre omfattende "artiklene" dine som virkelig ikke duger i det hele. En annen ting som også kan irritere meg til tider er den eksakt samme kjedelige formuleringen i setningene dine. Det føles, som blåbær også sier, at du oversetter dem direkte over til det norske språk

Lenke til kommentar

Hei,

 

Vi har en overgangsperiode der vi har liten arbeidskraft i en ansettelsesprosess. Årsaken til at få av artiklene er dyptgående, er at vi vil holde leserne oppdaterte men likevel ikke har anledning til å bruke mye tid på sakene. Denne artikkelen gjelder dette en mobil i Kina, og efaringsmessig ville en samtale med PR-ansatte i Dell gitt svært lite ekstra til artikkelen.

 

Jeg synes artikkelen får frem poengene på en utmerket måte, så bruker vi heller tid på tester av for eksempel HTC Hero som kommer i dag, Sony Ericsson T700 som kommer i morgen og mange andre modeller fremover. Dette er prioriteringene vi har valgt, så får vi trolig mer tid til å fordype oss i nyheter når vi ikke har så stort produkt/produkttestere-forhold ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...