Gå til innhold

Klokketråden for dem i Ski, surf, snow og skate miljøet - Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Jeg har 4 nixon klokker :p To rotolog, en rubber player og en banks. Alle fire er elskbare!!! Også har jeg også en kaoz klokke som jeg er meget fornøyd å ha.

Alle fire nixon jeg har, kjøpte jeg i ebay. Har kun god erfaring derfra

Digger din smak i klokker gutt! Har akkurat kjøpt meg den blå rubber player og en rotolog i hvit. De er sykt fete! Den Kaoz klokka. Er det den som er svart og oransje? Og firkanta? Så på den her om dagen på en butikk i Lillehammer og ble ganske keen på den. Kosta heller ikke så mye som nixon klokkene som bare er et pluss.

nixon rotolog

Rubber Player

Nixon har jævlig mye fete klokker! Må kjøpe meg en snart jeg og :p

Enig! Ja, det burde du, hehe.. Nixon klokker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke hva som er problemet? Noen liker ikke den typen klokker det er vel lov? Og det og si at de har god kvalitet er sossete.. Det finnes jo prisklasser over alt, dette er jo bare en uttalelse om at de leverer mye kvalitet for pengene. Men selvfølgelig, hvis du føler deg urettferdig behandla av de som ikke er skatere, så skal du få lov til å vinkle den uttalelse som en fornermelse mot deg og din stil/økonomisk status...

Slapp av da. Har starta en tråd for folk som liker klokker innen skate, ski, surf og snowboard miljøet. Har du et sykt stort problem med det (som det ser ut som du gjør) kan du jo bare dra. Du begynner å bli litt patetisk. Samme gjelder deg Homme. Vil du bare ha noe å skrive om for å øke antall posts? Mye dumt og unødvenig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...