4FrntSTL Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har 4 nixon klokker To rotolog, en rubber player og en banks. Alle fire er elskbare!!! Også har jeg også en kaoz klokke som jeg er meget fornøyd å ha. Alle fire nixon jeg har, kjøpte jeg i ebay. Har kun god erfaring derfra Digger din smak i klokker gutt! Har akkurat kjøpt meg den blå rubber player og en rotolog i hvit. De er sykt fete! Den Kaoz klokka. Er det den som er svart og oransje? Og firkanta? Så på den her om dagen på en butikk i Lillehammer og ble ganske keen på den. Kosta heller ikke så mye som nixon klokkene som bare er et pluss. nixon rotolog Rubber Player Nixon har jævlig mye fete klokker! Må kjøpe meg en snart jeg og Enig! Ja, det burde du, hehe.. Nixon klokker Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Ser ikke hva som er problemet? Noen liker ikke den typen klokker det er vel lov? Og det og si at de har god kvalitet er sossete.. Det finnes jo prisklasser over alt, dette er jo bare en uttalelse om at de leverer mye kvalitet for pengene. Men selvfølgelig, hvis du føler deg urettferdig behandla av de som ikke er skatere, så skal du få lov til å vinkle den uttalelse som en fornermelse mot deg og din stil/økonomisk status... Slapp av da. Har starta en tråd for folk som liker klokker innen skate, ski, surf og snowboard miljøet. Har du et sykt stort problem med det (som det ser ut som du gjør) kan du jo bare dra. Du begynner å bli litt patetisk. Samme gjelder deg Homme. Vil du bare ha noe å skrive om for å øke antall posts? Mye dumt og unødvenig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Vanlig brun, noe ala som denne. http://www.roto.no/user_images/1949953.jpg Den stilen, men ser helt annerledes ut. Mye bedre faktisk, synes ihvertfall det. Rotolog: Oransje og modical Rubber player: Grønn Banks: Two Tone Black Og jeg vil ha mer! Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Vanlig brun, noe ala som denne. http://www.roto.no/user_images/1949953.jpgDen stilen, men ser helt annerledes ut. Mye bedre faktisk, synes ihvertfall det. Rotolog: Oransje og modical Rubber player: Grønn Banks: Two Tone Black Og jeg vil ha mer! I see. Fet Med en gang man har begynt å kjøpe og ser hvor fete de faktisk er, blir man helt hekta på fler.. Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hva synes dere om Vestal Plexi? Vestal Plexi I norge koster den nærme 4000,- NOK.. Og det er helt latterlig dyrt. Men fant den her til en billigere penge. Hva synes dere om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå