Gå til innhold

Klokketråden for dem i Ski, surf, snow og skate miljøet - Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Dette er en klokketråd for folk innen skate, surf, ski og snowboard. Her kan vi dra opp kjente merker innen dette miljøet. Se bort i fra Rolex, breitling, armani, G-shock osv.

 

Gode eksempler på klokker innen dette miljøet er; Nixon, Vestal, Grenade, Sean jean osv.

 

Vis gjerne frem klokken din med bilder, hvor du har kjøpt den, hvordan den er osv.

 

F.eks:

 

Jeg har en Vestal Destroyer i svart kjøpt fra skateloot og er super fornøyd!

 

P11747301.jpg

 

Fortell gjerne hvorfor du kjøpte den. Hvordan du kjøpte den osv.

 

Snakkes! :)

Endret av 4FrntSTL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Trodde med det samme at dette var en tråd for de som har klokker og bor i Ski. Holder det ikke med én klokketråd? Eller er skatere så sære at de ikke kan lese om alle typer klokker :devil:

Lenke til kommentar
Trodde med det samme at dette var en tråd for de som har klokker og bor i Ski. Holder det ikke med én klokketråd? Eller er skatere så sære at de ikke kan lese om alle typer klokker :devil:

 

Har ikke lyst til å ødelegge en diskusjon om sånne kakksete folk som snakker om hvor dyrere klokker de har. "Æh, rolexen min kosta bare 24K" - Ikke helt miljøet nei. Men for all del.

Lenke til kommentar
Synes ikke at det er mye Rolex-prat i klokketråden, men derimot en god spredning i både klokketyper/merker og prisnivåer.

 

 

Rolex var et eksempel ;) Men for å sleppe denne spredningen tenkte jeg at vi kunne ha en klokketråd innen et bestemt miljø. Men ser ikke ut som om det er noen der ute som er inn til skate, ski, snowbard eller surf artikler. Jeje

Lenke til kommentar
står ski, proøvd litt snowboard, digger surfing, og prøver å lære meg å skate, men har ingen klokke så kommer ikke så langt her :p

 

hahah, da skal jeg prøve å være så hyggelig jeg kan og komme med noen anbefalinger.

 

Du burde satse på enten Nixon eller Vestal. De har kvalitet til en god pris (god pris hvis du kjøper fra nettet). I Norge er det FOR dyrt...

 

Uansett, HER ligger noen VELDIG gode tilbud på Vestel klokker og HER ligger noen gode tilbud på Nixon klokker. Du burde først lage deg en eBay bruker før du kjøper fra siden by the way. Lykke til :)

Lenke til kommentar

jeg svarte på bIsk0ps spørsmål, derfor ;)

 

Jeg synes at det høres snobbete ut fordi han nevnte prisklasse, er det relevant å nevne? Kanskje hvis man er klokkeguru, men en vanlig hverdagsmann som meg spiller det lite rolle. Så lenge klokken er holdbar, kul og tåler mye. Noe som Nixon gjør, til tross jeg har mishandlet en par av klokkene mine

Lenke til kommentar

Ser ikke hva som er problemet? Noen liker ikke den typen klokker det er vel lov? Og det og si at de har god kvalitet er sossete.. Det finnes jo prisklasser over alt, dette er jo bare en uttalelse om at de leverer mye kvalitet for pengene. Men selvfølgelig, hvis du føler deg urettferdig behandla av de som ikke er skatere, så skal du få lov til å vinkle den uttalelse som en fornermelse mot deg og din stil/økonomisk status...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...