4FrntSTL Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Dette er en klokketråd for folk innen skate, surf, ski og snowboard. Her kan vi dra opp kjente merker innen dette miljøet. Se bort i fra Rolex, breitling, armani, G-shock osv. Gode eksempler på klokker innen dette miljøet er; Nixon, Vestal, Grenade, Sean jean osv. Vis gjerne frem klokken din med bilder, hvor du har kjøpt den, hvordan den er osv. F.eks: Jeg har en Vestal Destroyer i svart kjøpt fra skateloot og er super fornøyd! Fortell gjerne hvorfor du kjøpte den. Hvordan du kjøpte den osv. Snakkes! Endret 17. august 2009 av 4FrntSTL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Trodde med det samme at dette var en tråd for de som har klokker og bor i Ski. Holder det ikke med én klokketråd? Eller er skatere så sære at de ikke kan lese om alle typer klokker Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 17. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Trodde med det samme at dette var en tråd for de som har klokker og bor i Ski. Holder det ikke med én klokketråd? Eller er skatere så sære at de ikke kan lese om alle typer klokker Har ikke lyst til å ødelegge en diskusjon om sånne kakksete folk som snakker om hvor dyrere klokker de har. "Æh, rolexen min kosta bare 24K" - Ikke helt miljøet nei. Men for all del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Synes ikke at det er mye Rolex-prat i klokketråden, men derimot en god spredning i både klokketyper/merker og prisnivåer. Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 20. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Synes ikke at det er mye Rolex-prat i klokketråden, men derimot en god spredning i både klokketyper/merker og prisnivåer. Rolex var et eksempel Men for å sleppe denne spredningen tenkte jeg at vi kunne ha en klokketråd innen et bestemt miljø. Men ser ikke ut som om det er noen der ute som er inn til skate, ski, snowbard eller surf artikler. Jeje Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 står ski, proøvd litt snowboard, digger surfing, og prøver å lære meg å skate, men har ingen klokke så kommer ikke så langt her Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor skal man se bort fra G-shock? Er jo en stor favoritt innen hvertfall surf og snowboardmiljøene Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Hvorfor skal man se bort fra G-shock? Er jo en stor favoritt innen hvertfall surf og snowboardmiljøene Tenkte casio og skrev g-shock. My bad! Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 21. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 står ski, proøvd litt snowboard, digger surfing, og prøver å lære meg å skate, men har ingen klokke så kommer ikke så langt her hahah, da skal jeg prøve å være så hyggelig jeg kan og komme med noen anbefalinger. Du burde satse på enten Nixon eller Vestal. De har kvalitet til en god pris (god pris hvis du kjøper fra nettet). I Norge er det FOR dyrt... Uansett, HER ligger noen VELDIG gode tilbud på Vestel klokker og HER ligger noen gode tilbud på Nixon klokker. Du burde først lage deg en eBay bruker før du kjøper fra siden by the way. Lykke til Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har 4 nixon klokker To rotolog, en rubber player og en banks. Alle fire er elskbare!!! Også har jeg også en kaoz klokke som jeg er meget fornøyd å ha. Alle fire nixon jeg har, kjøpte jeg i ebay. Har kun god erfaring derfra Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Nixon har jævlig mye fete klokker! Må kjøpe meg en snart jeg og Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Er dette et forsøk å lage et større mote skille? Jeg forstår ikke hvorfor ikke den andre klokketråden kan brukes? Er dere redd for at andre ikke liker klokkene deres? Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg syns de var dritstygge, som alle Nixon-klokker. Men liker du dem selv er jo ikke Nixon det verste å kjøpe i den prisklassen, med tanke på kvalitet. sånne kommentarer som denne er helt uinteressant for oss, høres veldig snobbete ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Du presterte faktisk å quote fra enn annen tråd, istedet for å kommentere det der... Og hvorfor hørtes det veldig snobbete ut egentlig? Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 jeg svarte på bIsk0ps spørsmål, derfor Jeg synes at det høres snobbete ut fordi han nevnte prisklasse, er det relevant å nevne? Kanskje hvis man er klokkeguru, men en vanlig hverdagsmann som meg spiller det lite rolle. Så lenge klokken er holdbar, kul og tåler mye. Noe som Nixon gjør, til tross jeg har mishandlet en par av klokkene mine Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Ser ikke hva som er problemet? Noen liker ikke den typen klokker det er vel lov? Og det og si at de har god kvalitet er sossete.. Det finnes jo prisklasser over alt, dette er jo bare en uttalelse om at de leverer mye kvalitet for pengene. Men selvfølgelig, hvis du føler deg urettferdig behandla av de som ikke er skatere, så skal du få lov til å vinkle den uttalelse som en fornermelse mot deg og din stil/økonomisk status... Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg føler meg, for min del, ikke truffet. Men jeg ser ikke noe poeng å nevne det i sånn sammenheng. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Men poenget er vel faktisk at prisklasse har ganske mye å si? En klokke i en lav pris klasse med god kvalitet= godt kjøp, en klokke i en høy prisklasse med dårlig kvalitet = dårlig kjøp. Du skjønner sammenhengen da med at prisklasse blir nevnt? Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 jeg får poenget ditt Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 æsj rolex er for gamlinger, breitling ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå