Pysj Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nye bilder viser den kanskje tynneste HTC-telefonen noensinne. Les mer Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Blir de særlig tynnere nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. "å nei jeg mistet telefonen i gulvsprekkene på altanen" Lenke til kommentar
ufodev Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ser bra ut! Synd den kommer med Windows Mobile og ikke Android.. Det gjør den helt uaktuell for min del. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg brukte en TyTN II i går. Jada, den er gammel. Men fy faen, jeg skjønner ikke at det faktisk er mulig å lage et mobil-OS som er så kronglete og lite brukervennlig som Windows Mobile. Jeg er jo godt vant med bruk av både datamaskiner, mobiler og brødristere og klarer å få jobben gjort i de fleste os og på de fleste mobiler, men Windows Mobile hadde meg i kne en god stund.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kanskje en fin arvtaker til Touch HD. Men hadde ikke vært så dumt med android på den. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bildet av baksiden er nesten definitivt photoshoppet vil jeg nå si. Tviler på at HTC begynner med rød skrift bak på telefonene sine (med tanke på hele fargetemaet deres er basert på svart\grått\grønt).. Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Godt mulig den er Photoshoppet, men hvis den ser ut slik som det når den kommer i butikken vil jeg ha den, synes den var sinnssykt lekker Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bildet av baksiden er nesten definitivt photoshoppet vil jeg nå si. Tviler på at HTC begynner med rød skrift bak på telefonene sine (med tanke på hele fargetemaet deres er basert på svart\grått\grønt).. Har du hørt om en prototype før? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Godt mulig den er Photoshoppet, men hvis den ser ut slik som det når den kommer i butikken vil jeg ha den, synes den var sinnssykt lekker Hehe, der er ikke ordentlig bilder nei. Men "photoshoppet" er de nok heller ikke. Er vel bare bilde av 3d-modellen. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ïfølge Engadget, er dette sannsynligvis en Photoshoppet drøm laget av en HTC-fan. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Syntes alle de siste "photoshop-drømmene" har vist seg å komme til virkelighet Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 1 GHz og 512 MB ram? Høres ut som noe Windows 7 kan kjøres på. Lenke til kommentar
Nerfy Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 offisielt vil Win7 ha 1GB RAM for 32-bit Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vel hvertfall Windows XP da. Vil det gå tro? Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dette er fint og flott, men når kommer testen av Hero? er det noen i Amobil som kan svare på dette?? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Peneste telefon fra HTC jeg har sett.. skulle kansje vært android.. Dette er fint og flott, men når kommer testen av Hero? er det noen i Amobil som kan svare på dette?? Leste i artikkelen om tomtom og facebook 3.0 til iphone at den testen skulle komme i dag! Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Dette er fint og flott, men når kommer testen av Hero? er det noen i Amobil som kan svare på dette?? Den kommer i dag Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dette er fint og flott, men når kommer testen av Hero? er det noen i Amobil som kan svare på dette?? Den kommer i dag Jammen så fint da! smilefjes til deg: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Men fy faen, jeg skjønner ikke at det faktisk er mulig å lage et mobil-OS som er så kronglete og lite brukervennlig som Windows Mobile. Det er jo derfor de lager sitt eget brukergrensesnitt på toppen. Når det er gjort, har jo WM vel en del gode egenskaper, så lenge man slipper å se UIet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg