Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 dere vet når man skal teste Direct3D når dere skal se en spinnende DirectX logo eller hva det enn nå var igjen! hvor fort spinner deres Sakte/passe/fort? bare lurer? og er det noen av dere som ikke kan se boksen i det hele tatt eller ja? for min spinner noe så inni granskæven fort i forhold til den gammle pc'en! en dumt spm dette kansje men la gå! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Den der pcn der så jo grei ut så at den kanskje ble speeda opp er vel kanskje naturlig... uanz, litt vanskelig og si hvor fort den går, vet jo ikke hva du mener med "sakt - medium - fort" vi vettu Men jeg skjønner deg Min går vel så det akkurat ikke hakker tenker jeg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Den der pcn der så jo grei ut så at den kanskje ble speeda opp er vel kanskje naturlig... uanz, litt vanskelig og si hvor fort den går, vet jo ikke hva du mener med "sakt - medium - fort" vi vettu Men jeg skjønner deg Min går vel så det akkurat ikke hakker tenker jeg. hehe nei!, når jeg sa sakte passe fort så kan du liksom si hva du mener selv den går, din menig liksom! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 min går behagelig sakte (det er den med directx logoen som snurrer rundt?) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 min går behagelig sakte (det er den med directx logoen som snurrer rundt?) jepp den ja! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 lurer på om det går ann til å få den til å gå enda fortere jeg! Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 ja det går ann.. i kjør-> dxdiag -console -mode turbo Deretter trykker du på "|" og skriver "turbo mode on"! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hos meg går den dritfort på alle testene (R9700pro/DX90a/Catalyst 3.2), det ser mer ut som en flimrete stjerne enn en kube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå