Gjest Guest_burn_* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Uansett hvor lenge vi holder på, får hun ikke orgasme ved samleie. Jeg kan ta misjonær i raskt tempo, sakte tempo - hun kommer aldri. Men hun sier det er utrolig digg. Samme gjelder doggy. Og hun rir meg på et par ulike måter uten at hun kommer da (tipper det er pga. klitoris ikke blir berørt når hun rir meg). Men sier likevel det er godt. Så har prøvd å begynne å slikke henne, spurt hva hun liker, hvor hardt jeg skal slikke og hvor fort hun liker det. Det går kanskje 30 sekunder før hun ber meg stoppe, hvis jeg i det hele tatt har fått lov til å begynne. Om jeg prøver å onanere henne, stopper hun meg med en gang. Nok en gang er jeg åpen mot henne og spør om hva hun liker, men det hjelper ikke. Jeg får omtrent ikke la fingrene mine kommer i nærheten av vagina. Hun får kun orgasme om jeg ikke er tilstede og hun får fingre seg selv. Irriterende siden jeg da føler meg ubrukelig. Tips? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Høres ut for meg som at hu er usikker på deg og ikke greier å slappe av ordentlig rundt deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_burn_* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Høres ut for meg som at hu er usikker på deg og ikke greier å slappe av ordentlig rundt deg. Snakket med henne om det og hun kunne bekrefte følgende: Hun var redd for å få orgasme. Hjelper dette? Det hjelper veldig. Takk! En annen ting jeg bør nevne er at hun ofte føler hun må tisse etterhvert som vi har sex. Selv om hun har tisset like før samleie. Jeg vil tro det ikke er urin etter hva jeg har forstått av å lese om tissatrang under samleie, men snarere ejakulering. Jeg prøver å berolige henne med at hun ikke kommer til å tisse på seg, men stopper likevel opp i stedet for å fortsette med sexen når hun får den følelsen. Det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
Right Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har dere vært sammen lenge? Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 hun er sikkert en squirter og er flau for å vise det eller noe Du kan jo be hun stimulere klitoris mens du puler hun, hvis ikke det squirter greiene stemmer da Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Høres ut for meg som at hu er usikker på deg og ikke greier å slappe av ordentlig rundt deg. Snakket med henne om det og hun kunne bekrefte følgende: Hun var redd for å få orgasme. Hjelper dette? Det hjelper veldig. Takk! En annen ting jeg bør nevne er at hun ofte føler hun må tisse etterhvert som vi har sex. Selv om hun har tisset like før samleie. Jeg vil tro det ikke er urin etter hva jeg har forstått av å lese om tissatrang under samleie, men snarere ejakulering. Jeg prøver å berolige henne med at hun ikke kommer til å tisse på seg, men stopper likevel opp i stedet for å fortsette med sexen når hun får den følelsen. Det skal ikke være lett. Ikke umulig at hun må tisse rett etter samleie.. Urinrøret ligger like oppom vagina, og hvis det blir "press" på den, kan det være at hun må tisse. Lenke til kommentar
Right Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ikke umulig at hun må tisse rett etter samleie.. Urinrøret ligger like oppom vagina, og hvis det blir "press" på den, kan det være at hun må tisse. Korreksjon: føler at hun må tisse. Det er ikke en behagelig følelse, men kan hjelpe litt om man går på do først, så man egentlig vet at man ikke må tisse. Lenke til kommentar
Gjest Guest_burn_* Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har dere vært sammen lenge? Nei. Har det noe å si egentlig? Lenke til kommentar
Right Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Nei. Har det noe å si egentlig? Det kan gjøre at hun ikke føler seg trygg nok på deg til å slippe seg løs, f.eks. Kan være vanskelig å ikke spenne seg og sånn om man føler seg litt ukomfortabel eller noe. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 http://www.xtvi.com/torrents.php?mode=details&id=80041 Penn.and.Teller.Bullshit.S07E01.HDTV.XviD-aAF Orgasms gøy:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg