Fakeor Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har en Teco 32" HDTV som jeg gjerne vil koble PC-høytalerne mine til. Er dette kabelen jeg trenger? http://www.clasohlson.no/Product/Product.a...5;251699;251456 Tenker å kjøpe disse høytalerne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303910 Takker for svar. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 De fleste TV'er har jo vanlig 3,5mm jack-plugg utgang (høretelefon), så da trenger du ingen kabler Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 De fleste TV'er har jo vanlig 3,5mm jack-plugg utgang (høretelefon), så da trenger du ingen kabler Det er sant at TV'n min har en 3,5mm jack-lignende utgang som det står PC på. Har forsøkt å koble høytaleren direkte inn i den og det eneste som skjer er en liten skurrelyd, som man får hvis man putter mikrofon i lydutgangen. Tenkte derfor å koble den til audio L og R, men er litt usikker på om det vil fungere. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Du må trolig aktivere PC-utgangen Gå inn på lyd i menyen på TV'en så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Nope. Er ikke slike valg på TV'n. Bare volum, bass, balance, mute, surround og stereo/mono der. Har nok vært innom der før. Funker bare ikke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hmmm. Merkelig da! Ser ikke poeng med en lyd-utgang som ikke gir lyd! Men, hvis du har RC (Rød/hvit) innganger (som heter input....) så er det rett kabel du linket til. Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det er sant at TV'n min har en 3,5mm jack-lignende utgang som det står PC på. Det er sikkert en inngang. Antar den står ved siden av en DVI eller VGA inngang på baksiden? En hodetelefon utgang vil stå lett tilgjengelig på forsiden. Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Står faktisk "PC Audio Input" der ja. Ingen hodetelefonutganger på fronten nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå