Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Tja, jeg er en gutt på 18 år. Syns selv jeg er i relativt god form og er frisk og rask. Men en ting jeg har merket er at de siste 2 årene har jeg fått mindre og mindre respons fra jenter. Jeg har selv merket at ansiktet mitt har blitt... Rarere. Jeg har ganske store bollekinn, en liten nese, nesten ingen antydning til kinnbein og en liten hake. Dette er konklusjonen etter en ganske lang granskning. Har lenge syntes at ansiktet mitt har blitt mer merkelig, men aldri sett noe inn i hvorfor før nylig, så jeg har egentlig ingen komplekser for enkeltdeler av ansiktet, bare hele greia liksom. Jeg ser alt for lite maskulin ut, i mine øyne, som jeg gjerne vil få fikset på. Jeg har god selvtillitt og tar alltid kontakt med mennesker, men får alt for sjeldent den responsen jeg vil ha og dette har jeg nå konkludert med at er ansiktet mitt sin feil. Det jeg tenker å ordne først og fremst er kinnbeina og haken. Resten tror jeg at jeg kan leve med. Jeg har råd til operasjonene, men er ikke helt sikker på om jeg burde gjøre det likevel. Det er noe som sier nei i meg. Har ikke snakket med noen om dette, men er noe jeg har gått og tenkt alvorlig på i flere måneder nå. Har noen andre her inne tatt kosmetiske operasjoner? Spesielt i ansiktet? Fikk dere den responsen dere lette etter? Hvordan burde jeg gå fram for å få ordnet operasjonene? ## topic endret av ilpostino ## Endret 18. august 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tenk deg nøye om før du gjør noe. Det vel alt jeg har og si. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Syntes ikke plastisk-opersjon er noe smart. Som Orkhana sier så burde du tenke nøye før du evetuelt gjør det. Kjipt hvis du angrer om 2-3. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Om du ikke har gjort det allerede så burde du prøve og få noen til å gi en hard og sann tilbakemeldig rett fra levera til deg om hva dem syntes. Du må finne ut om det er bare noe du syntes selv eller om andre faktisk også syntes det. Det fintes folk som ser neste perfekte ut som fortsatt ikke kan fordra speilbildet sitt. Så du burde få en tilbakemeldign fra noen adre om du faktisk er så rar i ansiktet eller om det bare er noe du inbiller deg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sånn som du forklarer det virker det som du har mye fett/babyfett i ansiktet, har du lagt på deg mye? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 du er bare 18, ansiktet ditt vil forandre seg en del de neste årene, ikke gjør det, kan bli værre for alt du vet, også må gjøre det igjen, litt kjipt med tanke på at det ikke koster en tier liksom. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 legg ut bilder av deg selv, så vi kan vurdere Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ha hvertfall i bakhodet at resultatet ikke nødvendigvis vil bli den vidunderkuren du kanskje håper på, både i forhold til respons fra jenter men også i forhold til hvordan du faktisk vil bli seende ut. Først å fremst er ansiktet ditt den delen av kroppen som speiler deg best, og selv små forandringer vil nødvendigvis innebære en omstillingsprosess der du må lære å kjenne, og ikke minst omfavne, dine nye trekk. Om du ikke blir et hundre prosent fornøyd med inngrepet er det stort sett ingen vei tilbake, du vil aldri bli helt slik du var. Dette er det svært viktig å tenke over før du går hen og får noe gjort. Vel så viktig er det å undersøke din egen usikkerhet ovenfor ditt utseende. Din tolkning om at det er ansiktet det må være noe feil med vil jeg ut i fra egen erfaring si at er feilaktig. I de fleste tilfeller er problemet på innsiden, men det er mye lettere å overbevise seg selv om at problemet må være noe kroppslig og at kirurgi vil være en kjapp og effektiv vidunderløsning. Om du ikke trekker damer må du endre deg selv, men det krever langt mer av deg. Du må lære deg å i enda større grad spille på dine sterke sider og dekke over dine svake, en av dine svake sider er her usikkerheten din ovenfor din egen kropp. Å prøve å gjøre gull av gråstein med å betale seg ut av det er bare minste motstands vei, en fallgruve, og det løser ikke underliggende problemet. Noen av vår tids beste playere ser ikke ut som Clooney, snarere tvert i mot. Hva er det da som er hemmeligheten? Jeg tror ikke du vil dra mer damer med noen implantater i ansiktet, du vil fortsatt være den samme etterpå men med et nytt ansikt å rette ditt fokus på og ellers den samme usikkerheten ovenfor ditt ansikt. Tar du kirurgi og blir fornøyd med ansiktet får du et lite og kortvarig selvtillitsboost, jobber du med deg selv kan du skape en varig, ekte og utstrålende selvtillit som trekker langt mere damer enn et bredt kjeveparti. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 legg ut bilder av deg selv, så vi kan vurdere dessverre så er det eneste måten for oss å kunne skjønne hvorfor du vurderer plastisk operasjon Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 vist du vil forandre deg la skjegge vokse! du får rett og slett ikke lov å ta ein såpass lang, dyr, farlig, smertefull operasjon. blir for dumt:p Lenke til kommentar
Newar Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg synes nesten jeg må få se bilde før jeg kan si noe fra eller til. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Som andre har sagt, mye kan forandre seg igjen i løpet av et par år. Ansiktet mitt har endret seg mye fra 18-20 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Bra innlegg av fargoth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå