Kimz88 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hei Noen som vet om noen firmaer eller noen mAter A fA flyttet en bil? Girkassen er gAen og punktert dekk. Noen som har ideer og med eventuelle priser? Mvh Lenke til kommentar
Perril Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 NAF? Falken? Disse kan vel, vil jeg tru. Priser veit jeg ikke men sånt står vel på siden dems Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Er du medlem i t.d. naf, falken eller viking så ordner det seg. Ellers ville eg tatt ein tur til nermeste viking og spurt ein av sjåførane. Kan ikkje tenkje meg at det koster særlig om du gjer det på den måten. Ein verkstad har nok og muligheten til å ordne det for deg, men som på alle andre stadar kan du møte nåken som er litt griske. Endret 17. august 2009 av VroD01 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Er du medlem i t.d. naf, falken eller viking så ordner det seg. Merk imidlertid at de vanligvis kun kjører til nærmeste verksted, og ikke hvor langt som helst. Det er jo enten bilbergingsfirma eller biltransporthenger (samt en bil og sjåfør som kan trekke den lovlig) som gjelder, bortsett fra sleping på egne hjul.. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Men om jeg er meldmem, da mA vel bilen som hentes Veare regeistert pA meg? Bilen er avskiltet, stAtt i et halvt Ar Lenke til kommentar
epifant Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 NAF-medlemskap følger så vidt jeg vet personen, ikke bilen. Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Merk imidlertid at de vanligvis kun kjører til nærmeste verksted, og ikke hvor langt som helst For en vanlig tjeneste så fungerer det delevis på den måten, ja. Snakker du derimot med ein av sjåførane så kan det hende det ordner seg. Dette veit eg! NB: Tviler på at det går med NAF. Prøv med nåken andre. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Det er det som er litt av problemet. Bilen er i Moss, jeg bor over 2 timer vekk fra Moss nå. I tilegg jobber jeg 100% så kan ikke bare dra å snakke med en av sjåførene Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Hvilken bil er det snakk om?? og hvorfor må den flyttes? Det enkleste er å leie en bilhenger, og få noen som har lov til å dra den til å hente den... Skal bilen fjernes for å skrotes, så kan du jo bare drite i den, så blir den sikkert fjernet før eller siden, med mindre den står hjemme hos noen du kjenner da, hehe Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Hehe Bilen skal vrakes ja, skal ha ny bil og er for mye A fikse uansett. Men har fAtt ordnet det, takk for hjelp ! Kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå