Gå til innhold

Vegg / takfeste til Panasonic Plasma-TV TX-P42V10E?

Anbefalte innlegg

Har planer om å investere i en Panasonic Plasma-TV TX-P42V10E og ser da etter et vegg eller takfeste som passer til denne.

Klarer ikke helt å se noen oppgitte VESA spesifikasjoner eller noe på Panasonic Norge sine sider, alt jeg klarer å tyde derfra er en vekt på 27kg uten bordstativet?

Hvilke vegg og takfester vil da passe?

Er ute etter noe som ikke koster allverden og helst skal føres av Datakjeden, Komplett / Norek eller Amentio så jeg får kjøpt via jobben.

Hadde vært greit med muligheten for litt tilt, men dette er kanskje ikke anbefalt med Plasma som helst skal være 100% vannrett til enhver tid? Dog hadde både muligheten for litt tilting både opp og ned, og til sidene vært praktisk!

Hvorvidt jeg ønsker tak eller veggfeste er jeg ikke helt sikker på enda, det kommer mye an på pris og praktiske forskjeller. Skal være på soverommet, ergo et relativt lite rom så det er greie muligheter for å henge den rett opp på veggen, men med et takfeste vil det kanskje være litt mer praktiske muligheter med tanke på og plassere den i en fin stilling i forhold til sengen, men et veggfeste med arm har jo også ganske praktiske muligheter da!

Har sett litt på B-Tech veggfester, nærmere bestemt; B-Tech BT7535 men ser på B-Tech sine egne sider at denne er listet som LCD veggfeste og at de har en egen B-Tech BT8412 for Plasma? Hva er egentlig forskjellen på disse? Plasma festet er jo over dobbelt så dyrt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...